نسخه چاپی

وكیل برانكو: بانك‌های عمان بسته است اما می‌توان پول را انتقال داد/ منتظر پرداخت طلب وی هستیم

عکس خبري -وکيل برانکو: بانک‌هاي عمان بسته است اما مي‌توان پول را انتقال داد/ منتظر پرداخت طلب وي هستيم

دارو بوسیچ گفت: پرسپولیس بخشی از طلب زلاتكو و ایگور را از طریق بانك‌های عمان پرداخت كرده و مشكلی برای پرداخت پول برانكو از این طریق ندارد.

به گزارش نما، دارو بوسیچ درباره اینکه آیا پرسپولیس مذاکره ای با وی و برانکو ایوانکوویچ برای پرداخت بخشی از پول این مربی از طریق بانک های دبی با توجه به تعطیلی یک هفته ای بانک های عمان انجام داده است، اظهار داشت: این برای اولین بار نیست که پرسپولیس چنین درخواستی از ما دارد. سال گذشته هم قبل از اینکه پرونده در فیفا به جریان بیفتد، قرار بود پول موکل من از طریق بانک های دبی پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: پس از امضای قرارداد برانکو با فدراسیون عمان، دستورالعمل های بانکی برای پرداخت طلب وی در این کشور را برای پرسپولیس ارسال کردیم. در حال حاضر بانک های عمان تا یک شنبه هفته آینده تعطیل هستند. به همین دلیل مدیریت پرسپولیس از ما حساب جدیدی را در دبی درخواست کرد.

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: ما اصرار داریم که پول برانکو به بانک عمان انتقال داده شود. پرسپولیس تاکنون تنها بخشی از طلب زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ را آن هم به حساب بانکی آنها در عمان واریز کرده است. این موضوع اثبات می کند با وجود بسته بودن بانک هم پرداخت طلب برانکو از طریق بانک های عمان امکان پذیر است. فقط دو روز تا اتمام فرصت این باشگاه باقیمانده و همچنان منتظر پرداخت هستیم.

بوسیچ اظهار داشت: بخشی از طلب زلاتکو و ایگور از طریق مطالبات پرسپولیس در فیفا به بانک مسقط منتقل شد اما فیفا سود ناشی از دیرکرد در پرداخت مطالبات را پرداخت نمی کند. بازهم تاکید می کنم با وجود بسته بودن بانک می توان پول را به حساب برانکو در عمان انتقال داد و اکنون هم ما همچنان منتظر دریافت این پول هستیم.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...