نسخه چاپی

دریافت مصوبه ساخت پتروشیمی چهارم كرمانشاه

عکس خبري -دريافت مصوبه ساخت پتروشيمي چهارم کرمانشاه

استاندار كرمانشاه از دریافت مصوبه كمیته تخصصی شورای اقتصاد برای ساخت پتروشیمی چهارم استان در اسلام‌آباد غرب خبر داد.

به گزارش نمابه نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند با بیان اینکه در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه آخرین وضع پروژه‌های عمرانی و طرح‌های مهم اقتصادی پیگیری شد، گفت: طرح پتروشیمی اسلام‌آباد غرب یک پروژه مهم اقتصادی برای استان است و برای راه‌اندازی و آغاز عملیات اجرایی این پروژه نیازمند مصوبه شورای اقتصاد بودیم که موفق به دریافت این مصوبه در کمیته تخصصی شدیم.
وی سرمایه‌گذاری دولت در این پروژه را اقدامی بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: قرار است دولت در این پروژه 7 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کند که حجم این سرمایه‌گذاری معادل حجم سرمایه‌گذاری سه پتروشیمی دیگر استان بوده و خود این مسئله گویای اهمیت و بزرگی این پروژه است.
بازوند تصریح کرد: اکنون مبلغ مشخص‌شده برای خرید زمین طرح پرداخت و مناقصه‌های اولیه طراحی آن نیز انجام شده است و با دریافت این مصوبه امیدواریم به‌زودی علمیات اجرایی این پروژه آغاز شود.
استاندار کرمانشاه اظهار کرد: این پروژه برای استان بسیار ارزشمند است و بی‌شک راه‌اندازی آن با توجه به حجم سرمایه‌گذاری بالایی که دارد می‌تواند خیر و برکت بسیاری برای استان و به‌ویژه شهرستان اسلام آبادغرب به همراه داشته باشد.
آریا

۱۳۹۹/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...