نسخه چاپی

انتصاب های جدید در شبكه آموزش

عکس خبري -انتصاب هاي جديد در شبکه آموزش

مسعود احمدی افزادی در احكامی مدیران گروه آموزش عمومی و گروه آموزش رسمی و مشاور و مسئول دفتر مدیر شبكه آموزش سیما را منصوب كرد.


به گزارش نما، مسعود احمدی افزادی در احکامی جداگانه سید مهدی بنی هاشمی را به سمت مدیر گروه آموزش های عمومی، شهرام کجوری را به سمت مدیر گروه آموزش های رسمی و محمد حمید هوشیار را به سمت مشاور اجرایی و مسئول دفتر مدیر شبکه منصوب کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - در بخشی از حکم انتصاب سید مهدی بنی هاشمی آمده است: آموزش های عمومی در حوزه های مختلف جامعه و فرد، امروزه یک نیاز اساسی اجتماعی برای همگان بویژه نسل های نوخاسته و جوان است. از سوی دیگر توجه به جابجایی هرم سنی جمعیت در ایران، لزوم پرداختن به آموزش های عمومی برای هرم جدی جمعیتی را نشان می دهد.

لذا ماموریت مهم این گروه بالابردن مهارت های جمعی و شخصی از طریق آموزش عمومی با استفاده از صاحب نظران جوان و مجرب رسانه ای است.

احمدی افزادی همچنین از تلاش ها، خدمات و فعالیت های ارزنده زنده یاد رضا یوسفی محله مدیر سابق این گروه قدردانی کرد.

در حکم انتصاب شهرام کجوری نیز آمده است: یکی از ماموریت های قابل توجه این حوزه در دوره جدید توجه به گسترش کیفی و شمولیت «مدرسه تلویزیونی ایران» به عنوان بزرگترین حرکت آموزشی رسمی برای همه دانش آموزان سراسر کشور بوده و با قدرت بی بدیل امواج رسانه ملی در مدت زمان کوتاهی تبدیل به تکیه گاه مطمئن آموزش فرزندان و خانواده های کشور شده است.

۱۳۹۹/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...