نسخه چاپی

آغاز به كار بزرگترین پروژه بیمارستانی كشور در تهران

بزرگترین پروژه بیمارستانی كشور در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) تهران با حضور وزیر بهداشت،‌درمان و آموزش پزشكی 22 اسفند آغاز به كار می كند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ اين پروژه كه در سفر دوم رييس جمهور جزو پروژه هاي عمراني دانشگاه علوم پزشكي تهران منظور شده است، پروژه 540 تختخوابي انستيتو سرطان این مجتمع بوده و روز دوشنبه 22 اسفندماه با حضور وزير بهداشت و مسئولان كشوري به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود.
بنابراين گزارش، بيمارستان 540 تختخوابي واقع در مجتمع بيمارستاني امام خميني(ره) كه در محل انستيتو تحقیقات سرطان (كانسر)، قطب علمي سرطان كشور احداث خواهد شد، به پذیرش بیماران سرطانی از سراسر کشور کمک شایانی خواهد کرد و خدمت بزرگي به بيماران نيازمند خواهد بود.
گفتنی است انستیتو سرطان بیمارستان امام تهران هم اکنون سالانه پذیرای 8000 بیمار سرطانی از سراسر کشور است که با افتتاح این مجموعه انتظار می رود پذیرش این بیماران به نحو چشمگیری افزایش یابد.
شایان ذکر است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از این در شهرکرد اعلام کرده بود در راستای سیاست های محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار، تهران با وجود داشتن مراکز درمانی زیاد و مجهز، تنها شهر مهم ایران است که پس از انقلاب شاهد افتتاح هیچ بیمارستان دولتی نوساز نبوده است و از این لحاظ از مراکز تمام استان ها عقب تر است.

۱۳۹۰/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...