نسخه چاپی

حق پرسپولیس در جشن قهرمانی خورده شد؟!

عکس خبري -حق پرسپوليس در جشن قهرماني خورده شد؟!

تبلیغات همه‌جانبه و چه‌بسا بیش از اندازه در مراسم قهرمانی پرسپولیس، با واكنش‌هایی همراه شده است.

به گزارش نما، بنر تبلیغاتی بزرگی که در قسمت میانی سکوهای روبه‌روی دوربین‌های تلویزیونی نصب شده بود، در تمام طول مراسم قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در قاب دوربین‌های تلویزیونی و عکس‌های ثبت شده از مراسم بود. تصویری که به واسطه حضور نداشتن تماشاگران در این مراسم و ناملموس بودن سکوهای خالی در مراسم قهرمانی، به مراتب بیشتر از آنچه باید به چشم آمد.

موضوع این تبلیغات با واکنش پرسپولیسی‌ها، ابعاد تازه‌ای پیدا کرد. حسین خبیری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «کانون هواداران پرسپولیس مثل تمام بازی‌ها برای این دیدار هم یک برنامه فوق‌العاده داشت که قرار بود در سکوهای طبقه پایین ورزشگاه آزادی تهران اجرا شود، اما متأسفانه شرکت توسعه و تجهیز سکوهای طبقه پایین را از ما گرفت که بتواند خودش آن‌جا تبلیغات کند. آن هم در ورزشگاهی که تحت اجاره ما است و پول آن را پرسپولیس پرداخت کرده. شرکت توسعه به سکوهای ما هم رحم نکرد و حق پرسپولیس را تضییع و به ما اجحاف کرد.»


ادعای خبیری درباره ممانعت شرکت توسعه و تجهیز بهانه‌ای شد تا با مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی تماس بگیریم و درباره ماجرای این تبلیغ که برنامه‌های باشگاه پرسپولیس را برای جشن قهرمانی تغییر داده بود، سؤال کنیم. قدرت‌الله سیف اما در پاسخ به خبرنگار ایران ورزشی، هرگونه ارتباطی بین این تبلیغ با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مجموعه ورزشی آزادی را تکذیب کرد و گفت: «این موضوع هیچ ارتباطی به شرکت توسعه و مجموعه ورزشی آزادی ندارد. ما وقتی ورزشگاه را اجاره می‌دهیم، همه چیز آن را اجاره می‌دهیم. هرگونه تبلیغی دور زمین، روی سکوها، روی سقف و هر جای ورزشگاه با تصمیم سازمان لیگ انتخاب و نصب می‌شود. این موضوع مربوط می‌شود به سازمان لیگ و خود باشگاه چون متولی تبلیغات ورزشگاه آزادی، سازمان لیگ است.»

چیزی که واضح است این‌که استفاده از سکوها برای نصب تبلیغات، امکان تازه‌ای است که به واسطه شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت حضور تماشاگران در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته است و این سؤال مطرح می‌شود که آیا برای تبلیغات روی سکو تعرفه‌ای در قرارداد سازمان لیگ و شرکت طرف حساب برای قراردادهای تبلیغاتی در نظر گرفته شده است؟ این تبلیغ از طریق کدام مزایده واگذار شده و جزئیات این انتخاب بدون هماهنگی با باشگاه پرسپولیس به چه شکل بوده است؟
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۳۹۹/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...