نسخه چاپی

محرومیت مخترع ایرانی از مدال طلا

دانشجوی رشته صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد كرمانشاه با اختراع دستگاه پاستوریزاتور شیر با شیوه جدید كه به گفته وی می تواند تحولی در صنعت شیر ایجاد كند، در این مسابقات شركت كرده بود.

مخترع جوان کرمانشاهی تیم ایران در مسابقات جهانی اختراعات کویت با زینت بخشی لوگوی خلیج فارس در آرم، بروشور و پوستر اختراع خود، گردن آویز طلا را با نقره عوض کرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، کامیار فرامرزی، دانشجوی رشته صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با اختراع دستگاه پاستوریزاتور شیر با شیوه جدید که به گفته وی می تواند تحولی در صنعت شیر ایجاد کند، در این مسابقات شرکت کرده بود.


وی که پیش از این با شرکت در نمایشگاه‌های اختراعات در ژنو سوییس، ITEX مالزی، IENA آلمان و ... موفق به کسب نشان شده بود درباره نشان نقره‌ ای که در نمایشگاه کویت دریافت کرده است، گفت: پس از بررسی اختراعات و با تایید هیات داوران، مدال طلای این دوره جهت اختراع من مسجل شد اما درست چند ساعت پیش از اهدای جوایز به من اطلاع دادند به دلیل استفاده از آرم ، پوستر و بروشور خلیج فارس در طرح، علاوه بر این که از جایزه نقدی محروم شدم، مدال طلای من با نقره عوض شد؛اما نه تنها ناراحت نیستم، بلکه افتخار می کنم که آرم و لوگوی خلیج همیشه فارس را زینت بخش اختراع کردم.


فرامرزی معتقد است اگر حمایت مادی و معنوی مسئولان از وی صورت گیرد، طرح ها و اختراعات آتی وی نیز می تواند موجبات افتخار کشور در عرصه های جهانی را فراهم کند.

۱۳۹۱/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...