نسخه چاپی

مایلی كهن: مربی همسایه غاز است!

عکس خبري -مايلي كهن: مربي همسايه غاز است!

سرمربی تیم فوتبال گهردرود گفت: برای من جای تعجب است كه چرا كسی از كی‌روش سؤال چالشی نمی‌پرسد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد مایلی کهن در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار برابر مس کرمان در مورد اینکه چرا مدتی از فوتبال دور شده است، گفت: من هرجایی حضور داشته باشم عاشق فوتبال هستم و همیشه به آن فکر می‌کنم و از آن جدا نخواهم شد. زمانی در لیگ برتر هستم و زمانی هم در کوچه با نوه‌هایم فوتبال بازی می‌کنم اما همیشه فوتبال را جدی دنبال می‌کنم.

وی افزود: مقابل مس کار سختی را داریم همانطور که می‌دانید گهر با مشکلات عدیده‌ای رو به رو بوده و عمده‌ترین آن عدم برگزاری بازی ها در شهر و استان خودش است. گهر به دلیل اینکه در آخرین روزها به لیگ برتر آمد نتوانست یارگیری خوبی انجام دهد و یکی از مهمترین ابزار موفقیت تیم ها که جذب بازیکن است را از دست داد.

مایلی کهن یادآور شد: قرار نبود هدایت گهر را عهده دار شوم. ابتدا تصمیم بر این بود که به عنوان مشاور در این تیم حضور یابم اما پس از صحبت‌هایی که کردیم منجر به این شد سرمربی گهر شوم. در این مدت تلاش زیادی کردم تنها بی‌انضباطی‌ام همین امروز بود که کمی دیر در کنفرانس حاضر شدم. کار فوق العاده سخت است و مشکلات زیرساختی زیادی داریم اما تلاش می‌کنیم و به هیچ وجه ناامید نمی‌شویم.

مایلی کهن خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم گهر انگیزه بسیار خوبی را پیدا کرده. مقابل آلومینیوم و سپاهان بازی‌های قدرتمندی انجام داده‌ایم. خبرنگاران اصفهانی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی اعلام کردند گهر تنها تیمی بوده که توانست تا این اندازه سپاهان را اذیت کند و به همین خاطر به من تبریک گفتند.

سرمربی تیم گهر در مورد ابراهیم قاسمپور سرمربی مس کرمان گفت: قاسمپور یکی از نخبه‌های تیم ملی بوده و هست ما با هم عضو تیم ملی بوده‌ایم و تنها فرق ما این بود که او به صورت فیکس بازی می‌کرد و من روی نیمکت بودم و یا از لیست تیم ملی خط می‌خوردم. قاسمپور یکی از افراد سالم و کاربلد فوتبال ما است. تیم او ساختار مناسبی دارد و تیمش توانسته در ابتدای خط یارگیری خوبی کند. آنها اوایل مشکلاتی داشتند اما یکی دو مسابقه از این تیم را دیده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که تیم بسیار خوبی هستند آنها به خصوص در بازی مقابل راه آهن بسیار قدرتمند بازی کردند. امیدوارم بازی جوانمردانه و خوبی از آب دربیاید ما هم نیاز به کسب امتیازات این دیدار داریم.

مایلی‌کهن در مورد اینکه چه زمانی بازی‌های خانگی خود را در استان لرستان برگزار می‌کنند، تصریح کرد: چیزی که عنوان می‌شود این است که ما انشاءالله بتوانیم در نیم فصل دوم بازی‌های خودمان را یا در استان لرستان و یا در یکی از شهرستان‌های نزدیک انجام دهیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

مایلی‌کهن در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد عدم نتیجه گیری با کی‌روش گفت: دوباره من را می‌خواهید به حاشیه ببرید. در اینجا مدیری برای اینکه سؤالات پیرامون بازی باشد حضور ندارد و من هم که تنم می‌خارد برای چنین سؤالاتی که به آنها جواب بدهم.

وی افزود: من همان اوایل و پس از انجام چند بازی تیم ملی صحبت‌هایم را انجام دادم. این مصاحبه‌ها کاملا مستند است و فیلم‌های آن موجود است. من تشنه حضور در تیم ملی نیستم یک زمان سرمربی تیم ملی بودم و خدا را شکر آن تیم به جام جهانی رفت و یک بار دیگر سرمربی تیم ملی شدم که این بار پس از دو روز عطای کار به لقایش بخشیدم به همین خاطر اگر حرفی می زنم برای این نیست که جای کسی را بخواهم بگیرم.

وی افزود: برخی در ابتدای حضور کی‌روش اعلام کردند تیم ملی فوتبال مدرنی بازی می‌کند همان موقع من گفتم ما هیچ پیشرفتی نکردیم و باید در تیم ملی تحولی ایجاد کنیم، متأسفانه الان هم کار ما به اما و اگر کشیده است. من مملکت و هموطنانم را خیلی دوست دارم نمی‌دانم باید دعا کنیم باران بیاید یا نه. چرا که در هر دو صورت مشکل داریم.

مایلی کهن تصریح کرد: نفت گران می‌شود مشکل داریم و وقتی نفت ارزان هم می شود باز هم مشکل داریم. همه این مسائل به دلیل عدم برنامه‌ریزی است اگر ما به جام جهانی برویم همه چیز تمام شده نیست. نیاز داریم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. متأسفانه هیچگاه در رابطه با مربی داخلی خوب عمل نکردیم مربی خارجی با هزینه هنگفت آوردیم و به نحوی قرارداد بستیم که درست نبوده است. باید قرارداد محکم می‌بستیم اما تنها با مربیان عکس گرفتیم و این مسائل را فراموش کردیم. این اتفاق برای اکثر مربیان به خصوص مربیان خارجی افتاده است. یک مورد به من نشان دهید که در رابطه با جذب مربی خارجی و بازیکن خارجی موفق عمل کرده باشیم.

سرمربی گهر خاطرنشان کرد: تیم ملی سرپرست و مدیر رسانه‌ای ندارد. در نیمه دوم بازی با ازبکستان 50-40 ثانیه ده نفره به میدان رفتیم اگر این اتفاق برای ما افتاده بود رها نمی‌کردیم اما ندیدم در این رابطه کسی به کی‌روش چیزی بگوید. هیچ برنامه ای از کی‌روش سؤال چالشی نمی‌کند که چرا عقیلی را دعوت نمی‌کند. عقیلی مدافعی است که بیشترین گل را در تاریخ تیم ملی به ثمر رسیده چرا در این مورد از کی‌روش سؤال نمی پرسید؟ متأسفانه مرغ همسایه همیشه غاز است به نوعی که مربی همسایه غاز است و برای من هم خبرنگار همسایه غاز است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه فدراسیون فوتبال ایران کاندیدای بهترین فدراسیون شده و آیا فدراسیون ما برای AFC غاز است اظهار داشت: در این مورد باید از فدراسیون بپرسیم اما خداوکیلی باید بگویم فدراسیون ما در رده پایه عملکرد بسیار خوبی داشته است برای نوجوانان و جوانان بسیار خوب عمل کرده جوانان ما تیم بسیار خوبی داشته اند که تا قبل از بازی مقابل کره عملکرد بسیار خوبی ارائه داده‌اند. تیم‌های پایه باید پشتوانه به وجود بیاورد نه اینکه قهرمان شود. شرایط پشتیبانی سازی را دارد این پتانسیل را تیم جوانان هم داشت به نظر من فدراسیون ما در این زمینه خوب عمل کرده و این یکی از عواملی بود که آنها کاندیدا شدند.

۱۳۹۱/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...