نسخه چاپی

تركیه از حضور در جام تختی انصراف داد

تیم منتخب كشتی آزاد تركیه كه قرار بود با 13 كشتی گیر در جام تختی شركت كند در آخرین لحظات از حضور در این مسابقات انصراف داد.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، فدراسیون کشتی ترکیه که تصمیم داشت با نفراتی همچون رمضان شاهین، قهرمان المپیک در وزن 66 کیلو، سزار آکگول، دارنده نشان نقره 2009 جهان در 55 کیلو و باتوهان دمیرچین دارنده نشان برنز 2010 اروپا در 74 کیلو در رقابت های امسال جام تختی شرکت کند از حضور در این رقابت ها انصراف داد.

به گزارش فارس این در حالی است که تیم منتخب کشتی آزاد ایران ماه گذشته با ترکیبی 14 نفره در جام یاشاردوغو شرکت کرد و موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

به نظر می رسد مسئولان فدراسیون کشتی کشورمان باید در مراودات خود با کشورهایی که ما در تورنمنت های آنها شرکت می کنیم، اما آنها اهمیتی به مسابقات ما نمی دهند تجدید نظر کند.

در حالی که حضور ایران به عنوان یکی از قدرت های اصلی کشتی در دنیا در هر تورنمنتی به آن مسابقات اعتبار می دهد، اما عدم حضور کشورهایی مانند ترکیه که تیم های ما در هر رده سنی، همواره حضوری فعال در مسابقات آن دارند، نوعی بی احترامی محسوب می شود و باید به گونه ای با فدراسیون این کشورها رفتار کرد تا از اهمیت حضور ایران در مسابقات آنها را به خوبی مطلع شوند.

سی‌ودومین دوره رقابت‌های‌ بین‌المللی کشتی آزاد جام جایزه بزرگ تختی روزهای 20 و 21 اسفندماه با حضور کشتی گیران داخلی و 5 کشور خارجی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

۱۳۹۰/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...