نسخه چاپی

شوك به هواداران استقلال؛ نام حاج‌صفی در لیست خرید نیست!

عکس خبري -شوک به هواداران استقلال؛ نام حاج‌صفي در ليست خريد نيست!

نزدیكان به استقلال اعتقاد دارند نامی از كاپیتان تیم ملی در لیست خرید این باشگاه دیده نمی‌شود و او بازیكن موردنظر كادرفنی نیست.

به گزارش نما، چند روزی است این شایعه مطرح شده که احسان حاج‌صفی در فصل آینده راهی استقلال می‌شود، اما شنیدیم این موضوع صحت ندارد، زیرا نزدیکان به استقلال اعتقاد دارند نامی از کاپیتان تیم ملی در لیست خرید این باشگاه دیده نمی‌شود و او بازیکن موردنظر کادرفنی نیست.

البته هر چند ماه، یکبار نام حاج‌صفی برای حضور در استقلال مطرح می‌شود، اما این بازیکن در لیست خرید استقلال نیست و هیچ مذاکره‌ای هم با او انجام نشده است. از سوی دیگر، رقم قرارداد این بازیکن با تراکتور بالاست و باشگاه آبی‌پوش نمی‌تواند این بازیکن را با همان رقم جذب کند.

با این حال، اگر هروویه میلیچ در استقلال بماند، بعید است مجیدی دفاع چپ جدیدی جذب کند. خیلی‌ها معتقدند مدافع کروات در استقلال ماندنی نیست، اما در آن صورت هم خیلی بعید به نظر می‌رسد حاج‌صفی را فصل آینده با پیراهن استقلال در میادین ببینیم، زیرا کادرفنی در سمت چپ یکی از بازیکنان سایپا را زیرنظر دارد و احتمال حضور او در جمع آبی‌پوشان پایتخت به مراتب بیشتر از حاج‌صفی است.

منبع: میزان

۱۳۹۹/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...