نسخه چاپی

توافق امارات با رژیم صهیونیستی خیانتی آشكار به آرمان فلسطین است/ پرده تزویر، ریا و نفاق نسبت به آرمان قدس شریف دیگر ور افتاده است

عکس خبري -توافق امارات با رژيم صهيونيستي خيانتي آشکار به آرمان فلسطين است/ پرده تزوير، ريا و نفاق نسبت به آرمان قدس شريف ديگر ور افتاده است

رئیس مجلس گفت: توافق خاندان حاكم بر كشور اتحادیه متحده عربی با رژیم صهیونیستی خیانتی آشكار بر ارزش‌های انسانی، آموزه‌های اسلام، امت اسلامی و آرمان فلسطین است.

به گزارش نما، محمدباقر قالیباف صبح امروز (یکشنبه 26 مرداد ماه) در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: توافق خاندان حاکم بر کشور اتحادیه متحده عربی با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار بر ارزش‌های انسانی، آموزه‌های اسلام، امت اسلامی و آرمان فلسطین است.

وی افزود: پرده تزویر، ریا و نفاق نسبت به آرمان قدس شریف دیگر ور افتاده است و دشمنان انسانیت و خائنان به امت اسلامی چهره واقعی خود را آشکار کرده‌اند.
وی با تأکید بر این که امروز دفاع از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی معیار روشن تشخیص حق طلبان و عدالت خواهان جهان از منافقان و جنایتکاران است، گفت: کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند در نظر تمامی امت اسلامی خائن، جنایتکار و همدست در تمام اقدامات شوم گذشته، حال و آینده رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.

قالیباف ادامه داد: امروز دفاع از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی معیار روشن تشخیص حق‌طلبان و عدالتخواهان جهان از منافقان و جنایتکاران است.

وی با بیان اینکه کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی می‌ریزند در نظر تمامی امت اسلامی خائن و جنایتکار و همدست در تمامی اقدامات شوم گذشته، حال و آینده رژیم محنوس صهیونیستی خواهند بود، گفت: به خائنان فعلی و کسانی که قصد ملحق شدن احتمالی به این پروژه و ضدانسانی را داشته باشند هشدار می‌دهیم که مبارزه با رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نخواهد شدو روز به روز با قدرت بیشتر و آگاهی بیشتر امت اسلامی و مردم شریف فلسطین ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: صف‌بندی آشکار میان حق و باطل، منافقین و مسلمین و دشمنان رژیم صهینیستی و دوستان آن بی‌گمان باعث قدرتمندشدن محور مقاومت در راه آزادی قدس شریف خواهد بود.

همچنین با اشاره سی‌امین سالگرد ورود باشکوه آزادگان سرافراز و قهرمان کشور عزیزمان به ایران اظهار داشت: این عزیزان آزاده الماس‌های درخشان هستند بنابراین در این روز یاد و خاطره سید آزادگان مرحوم سید علی‌اکبر ابوترابی نماینده دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی که در دوران اسارت نقطه امید و راهنمای آنان بود را ارج می‌نهیم و خوب است در این شرایطی که کشور قرار دارد و مردم در سختی و مشقت هستند، از شرایط سخت این آزادگان بازخوانی داشته باشیم که الگوی صبر و تحمل هستند.

وی ادامه داد: برخی از آزادگان ما بالای 10 سال شرایط سخت اسارت را تحمل کردند و عوارض فراوان جسمی و روحی از آن دوران به همراه خود دارند، بنابراین وظیفه ما در مجلس قدردانی از این عزیزان و در صورت لزوم، تلاش برای تبیین شرایط و قوانین حمایت از این عزیزان ایثارگر می‌باشد و امیدوارم معاونت محترم رئیس‌جمهور، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مدت باقی‌مانده از دولت دوازدهم موضوعات و مشکلات و کمبودهای این عزیزان رسیدگی کند و هر کجا هم که لازم باشد مجلس هم در کنار این عزیزان خواهد بود.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...