نسخه چاپی

خطرناك‌ترین جاسوس اسرائیل دستگیر شد

سرویس‌های امنیتی فلسطین در نوار غزه موفق به دستگیری یكی از خطرناك‌ترین جاسوسان رژیم صهیونیستی در این منطقه شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، مزدور رژیم صهیونیستی که «س. أ»نام دارد روز پنج‌شنبه گذشته و تنها یک روز پس از پایان جنگ 8 روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه بازداشت شد.

یک منبع فلسطینی تاکید کرد که بر اساس تحقیقات اولیه، جاسوس مذکور به همکاری خود با سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شابک» در زمینه تعیین اهداف جنگ غزه و جمع آوری اطلاعات درباره تحرکات برخی شخصیت های مهم اعتراف کرده است.

وی این اطلاعات را از طریق طرح برخی سوالات از شهروندان فلسطینی جمع آوری می کرد و مثلا می پرسید: چرا اینجا را بمباران کردند؟ وی همچنین از افراد حاضر در محل بمباران شده اطلاعات جمع آوری می کرد و حتی از برخی تجهیزات مقاومت مانند سکوهای پرتاب موشک، تونل ها و نیز خودروهای اعضای مقاومت تصویر برداری می کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این جاسوس در اعترافات خود آورده است که یک افسر سازمان اطلاعات صهیونیستی از وی خواسته است که مستقیما از برخی افرادی که از بمباران ها نجات یافته اند، سوال کند که آیا زخمی شده اند و این جراحت هایشان چگونه است؟

افسر اطلاعاتی مذکور همچنین از وی خواسته بود که درباره حال روز مردم و صاحبان منازل تخریب شده در جریان جنگ 8 روزه غزه اطلاعات جمع آوری کرده و دست به شایعه پراکنی به منظور ایجاد تفرقه در جامعه فلسطینی بزند.

مقاومت فلسطین در نوار غزه 6 تن از جاسوسان رژیم صهیونیستی را که در اعترافات خود به همکاری با رژیم صهیونیستی و جمع آوری اطلاعات برای آن اذعان نموده بودند، در همان روزهای جنگ اعدام کرد. برخی از مزدوران نیز به صورت داوطلب خود را معرفی کرده اند و بازجویی از آنها ادامه دارد.

۱۳۹۱/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...