نسخه چاپی

اعمال قانون ۲ بانك در مشهد به دلیل عدم رعایت پروتكل‌های بهداشتی

عکس خبري - اعمال قانون ? بانک در مشهد به دليل عدم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي

رئیس گروه بهداشت محیط و كار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكی مشهد گفت: عدم رعایت پروتكل‌های بهداشتی در دو بانك مشهود بود كه بعد از بیان تذكرات لازم و بی‌توجهی مدیر بانك، این دو بانك توسط مراجع قضایی اعمال قانون شدند.

به گزارش نما،رئیس گروه بهداشت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی بازدیدهای مشترک، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو بانک مشهود بود که بعد از بیان تذکرات لازم و بی‌توجهی مدیر بانک، این دو بانک توسط مراجع قضایی اعمال قانون شدند.

علی اصغر حسنی با اشاره به اینکه اظهار کرد: به اتفاق مقام قضایی بازدید از این دو بانک متخلف صورت گرفت و به دلیل اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهدیدی برای سلامت مردم و کارکنان بود برابر قانون با بانک‌های متخلف برخورد شد.در حال حاضر به این دو بانک مهلت داده شده تا نواقص خود را جبران کنند.

وی افزود: این دو بانک پلمب نشدند و تا حدودی نواقص را برطرف کردند اما هنوز تا اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی فاصله دارند و باید در فرصتی که مراجع قضایی برای آنها در نظر گرفته است،رفع نواقص نیز انجام شود.

حسنی تصریح کرد: با توجه به اینکه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز مختلف تهدیدی برای سلامتی مردم است تاکنون در شهر مشهد چند جایگاه سوخت، دفاتر پیشخوان به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی تعطیل شدند.

وی افزود: چند شعبه بانک و داروخانه در حوزه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سرخس و گلبهار نیز تاکنون تعطیل شده‌اند.

منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...