نسخه چاپی

كريمي:

خدا مثل دایی دوستم داشته كه اینجا هستم

عکس خبري -خدا مثل دايي دوستم داشته که اينجا هستم

نامزد ایرانی دریافت جایزه برترین بازیكن سال 2012 آسیا می‌گوید حضورش در فهرست سه نفره برترین‌های آسیا تقدیر خداوند بوده است.

به گزارش نما،امروز نشست خبري سه نامزد دريافت عنوان برترين بازيکن سال آسيا تحت‌الشعاع حضور علي کريمي برگزار شد.

علي کريمي در ابتداي اين نشست خبري گفت: از اين که اينجا هستم بسيار خوشحالم و اميدوارم که فردا شب، شب خوبي براي من باشد.

در ادامه يکي از خبرنگاران ايراني حاضر در مالزي به کريمي گفت: هميشه در افت فوتبالت اتفاقاتي مي‌افتد که مسير زندگي فوتبالي‌ات تغيير مي‌کند. ظاهرا خدا علاوه بر علي دايي تو را نيز بغل است. کريمي در پاسخ گفت: اين فراز و فرودها در زندگي همه وجود دارد. من دست تقدير را در انتخابم به عنوان يکي از سه بازيکن برتر آسيا دخيل مي‌دانم. در همه جاي دنيا در انتخاب بازيکنان برتر شانس وجود دارد. من معتقدم که مثل علي دايي خدا دوستم داشته که الان اينجا هستم.

وي ادامه داد: از حضورم در اين مکان خوشحالم و اميدوارم که فردا شب کسي که استحقاقش را دارد انتخاب شود. به هر حال حضورم در بين سه بازيکن برتر آسيا اتفاقي است که انتظارش را نداشتم.

علي کريمي در ادامه در پاسخ به اين سوال که رمز موفقيت شما در تمامي اين سال‌ها و بويژه حضور در اروپا چه بوده؟ گفت: طبيعتا بازي در اروپا انگيزه و آمادگي زيادي مي‌خواهد. بازي در کنار بازيکنان بزرگ اروپا کار بسيار سختي است. اما من تجربه بسيار خوبي از آن‌ سال‌ها به دست آوردم. حالا که با تصميم خودم به ايران برگشتم اميدوارم بتوانم در سال‌هاي آخر فوتبالم از اين تجربه استفاده کنم.

به گزارش ايسنا، خبرنگار ديگري از علي کريمي پرسيد اين عنوان براي شما که يکي از بزرگ‌ترين بازيکنان تاريخ فوتبال آسيا هستيد چقدر اهميت دارد و اگر اين عنوان را کسب کنيد، چه تاثيري بر فوتبال ايران خواهد گذاشت؟ کريمي که پيش از پاسخ به دادن به اين سوال با نظرات جالب توجه دو نامزد ديگر روبه‌رو شده بود، گفت: از دوستانم که به من لطف داشتند تشکر مي‌کنم. ما در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني آن نتايجي که بايد مي‌گرفتيم را کسب نکرديم حالا صعودمان به جام جهاني مشکل شده اما هيچ چيز ناشدني نيست. درباره بخش اول سوالتان هم بايد بگويم با نتايجي که سال قبل به دست آورديم خودم انتظار نداشتم در فهرست برترين‌هاي آسيا قرار بگيرم. اما تقدير نام من را در اين فهرست قرار داد. اميدوارم شانس برابري در مراسم فردا داشته باشم و با گرفتن اين جايزه به فوتبال ايران کمک کنم و با نتايجي که مي‌گيريم دل مردم ايران را شاد کنيم.

کريمي در پاسخ به اين سوال که از قرار گرفتن در فهرست نهايي نامزدهاي برترين‌هاي فوتبال آسيا چقدر شگفت‌زده شديد؟ گفت: وقتي نامم در فهرست 5 نفره قرار گرفت همان قدر تعجب کردم که شايد بقيه نامزدها چنين حسي داشتند اما وقتي در فهرست 3 نفره اسمم جاي گرفت بيشتر تعجب کردم، احساسم قابل وصف نيست. تقدير بود که در اين فهرست باشم. گفتم با نتايجي که گرفته بوديم هيچ انتظاري نداشتم اما خدا را شکر مي‌کنم که در اين جمع هستم. تا فردا صبر مي‌کنيم تا ببينيم چه مي‌شود.

به گزارش ايسنا، کريمي در پايان در پاسخ به اين سوال که هميشه انتخاب‌هاي کنفدراسيون فوتبال آسيا به خاطر قوانين خاصش که نام بازيکنان آسيايي حاضر در ليگ‌هاي اروپايي را در اين فهرست نمي‌گنجاند با انتقاد روبه‌رو بوده، گفت: به اعتقاد من براي برگزاري چنين مراسم‌هايي بايد شرايط حضور تمامي نامزدهايي که اين شايستگي را دارند، فراهم شود چرا که حضور اين نامزدها اعتبار آسياست و به بازتاب رسانه‌اي آن کمک زيادي مي‌کند. فکر مي‌کنم اگر هماهنگي‌ها از قبل به وجود بيايد، بازيکناني که در کشورهاي مختلف بازي مي‌کنند و نامزد مي‌شوند مي‌توانند در اين مراسم شرکت کنند. همه ما بازيکنان براي رسيدن به چنين افتخارهايي تلاش مي‌کنيم و بعيد است که اگر کسي نامزد شود در مراسم شرکت نکند.


۱۳۹۱/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...