نسخه چاپی

وكیل فدراسیون فوتبال: زمان قرارداد با ویلموتس باید به سابقه بد او توجه می‌شد

عکس خبري -وکيل فدراسيون فوتبال: زمان قرارداد با ويلموتس بايد به سابقه بد او توجه مي‌شد

وكیل حقوقی فدراسیون فوتبال ایران گفت: هنگام امضای قرارداد با «مارك ویلموتس» باید به سابقه بد او در طرح دعوی با تیم‌هایی كه با آنها قرارداد داشته توجه می‌شد.

به گزارش نما، «رضا شاه‌منصوری» درباره قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: در زمان بستن قرارداد، باید مسوولین فدراسیون نگران این موضوع می‌بودند که سابقه او در طرح دعوا با فدراسیون‌ها و باشگاه‌هایی که با آنها قرارداد داشته خیلی زیاد بوده است. فدراسیون می‌دانست با فردی قرارداد می‌بندد که سابقه زیادی در طرح دعوا دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بند در قرارداد ویلموتس وجود دارد که در صورت فسخ قرارداد از سوی یکی از طرفین، فقط باید غرامت سه ماهه پرداخت شود؟ گفت: بله این شرط در قرارداد وجود دارد اما رسانه‌ها خیلی به این موضوع پرداخته‌اند که آیا این بند منافع ما را تامین می‌کند یا نه.

وکیل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در قراردادهایی که در ۱۰ سال گذشته بسته‌ایم باید به چند موضوع توجه کنیم. یکی اینکه آیا این قراردادها استاندارد بین‌المللی دارند یا نه. موضوع دوم که اهمیت بیشتری دارد، بحث اجرای قرارداد است. برای فدراسیون بین‌المللی فوتبال هم اجرای قرارداد مهم‌تر است. وقتی چند ماه به تعهدات مالی خود عمل نمی‌کنید، وارد حوزه اجرای قرارداد می‌شویم و این بهانه را به طرف مقابل می‌دهیم که قراردادش را فسخ کند.

وی در پاسخ به این سووال که آیا شانسی در دادگاه عالی ورزش داریم یا فقط به دنبال خرید زمان هستیم؟ گفت: موضوعی که در دادگاه عالی ورزش پیگیری می‌کنیم این است که ویلموتس فقط ۵۳ روز در ایران حضور داشته است و مبلغ ۶.۲ میلیون یورویی غرامت تعیین‌شده از سوی فیفا، با میزان فعالیتی که او انجام داده منطبق نیست.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...