نسخه چاپی

پویش "نذر سلامت" برای كمك به تامین اقلام بهداشتی هیئت‌ها آغاز شد

عکس خبري -پويش "نذر سلامت" براي کمک به تامين اقلام بهداشتي هيئت‌ها آغاز شد

سخنگوی جمعیت هلال احمر از آغاز پویش "نذر سلامت" برای كمك به تامین اقلام بهداشتی هیئت‌ها خبر داد.

به گزارش نما،محمد نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آغاز پویش «نذر سلامت» اظهار کرد: این پویش همزمان با ایام محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این پویش، جلب مشارکتهای مردمی برای مقابله با کرونا در هیئتهای عزاداری است که در همین زمینه هموطنان می‌توانند برای پیوستن به پویش نذر سلامت در سراسر کشور مبالغ نقدی خود را از طریق کد دستوری #112*780* اهدا کنند.

نصیری گفت: در همین زمینه، سازمان جوانان داوطلب هلال احمر اقدام به توزیع ماسک در هیئت‌ها در راستای تامین امنیت سلامت عزاداران حسینی خواهند کرد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی عزاداران حسینی در ایام محرم خاطر نشان کرد: در همین زمینه، تمهیداتی از سوی ستاد ملی کرونا برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های عزاداری پیش‌بینی شده است که بر همین اساس، مراسم عزداری هیئت‌ها در فضای باز برگزار خواهد شد همچنین در محیط‌های بسته هیئت‌ها با یک‌چهارم ظرفیت مکان و حفظ فاصله فیزیکی و تهویه مناسب هوا و زیر زمان دو ساعت برگزار شود.

وی گفت: توصیه می‌شود در مراسم به جای استفاده از کولر گازی یا کولر آبی از سردکن سیار استفاده شود علاوه بر این طبل، سنچ و دیگر ادوات به دلیل تحرک بالای افراد و ایجاد تجمع یکی از عوامل انتقال ویروس کرونا است و از استفاده از این وسایل جلوگیری شود.

نصیری تصریح کرد: همچنین بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا ترجیحا از پذیرش کودکان بدون والدین جلوگیری شود و از استفاده از تب‌سنج و مواد ضدعفونی (مه‌پاش) در ورودی‌ها توصیه می‌شود همچنین توزیع آب خوراکی پوشش‌دار و بسته‌بندی شده توصیه می‌شود.

۱۳۹۹/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...