نسخه چاپی

درباره تاریخ نگاری روزنامه همشهری؛

تطهیر فراماسونرها !

عکس خبري -تطهير فراماسونرها !

روزنامه همشهری كه در اختیار شهرداری است اخیراً به بهانه تاریخ‌نگاری مطالب و عكس هایی را چاپ می‌كند كه در واقع تبلیغ دوران رضاخان و ترویج فراماسونرها و عوامل وابسته به بیگانه در دوران پس از مشروطه و عناصر ضد اسلام مانند كسروی است.

محمد باقر اسداللهی- روزنامه همشهری که در اختیار شهرداری است اخیراً به بهانه تاریخ‌نگاری مطالب و عکس هایی را چاپ می‌کند که در واقع تبلیغ دوران رضاخان و ترویج فراماسونرها و عوامل وابسته به بیگانه در دوران پس از مشروطه و عناصر ضد اسلام مانند کسروی است.

این ۴ صفحه ها به خوبی گویای محتوا و اهداف و انگیزه تهیه‌کنندگان آن است. به طور مثال در ۱۹ مرداد نود و نه از کتاب موریس برنو به نام در زیر آسمان ایران مصاحبه وی با رضاخان را آورده است این کتاب آن چنان تبلیغ رضاخان را در دوران نخست وزیری کرده که معلوم است تبلیغ برای زمینه سازی روی کار آمدن این مهره مزدور انگلستان و قلدر و جلاد بی رحم و قاتل مدرس ،عارف ، فرخی و آزادی خواهان است.



مامور به چهره‌سازی از دیکتاتور پلید

چهره های فراماسونر مانند فروغی و محتشم السلطنه بختیاری را آرایش خدمت داده است در حالی که فروغی نخست وزیر و عامل انگلستان و مامور به چهره‌سازی از دیکتاتور پلید است و علیرغم دانش فلسفی ، شریک اصلی و عامل موثر در تمام جنایات و خیانت‌های رضاخان در دوران سلطنت ننگین اوست.

در این شماره از روشنفکری غرب زده که در دوران رضاشاه به علت دشمنی او با اسلام و عقاید دینی حمایت کردند و دیکتاتوری او را ندیده گرفتند حمایت شده و سعی در توجیه این خیانت غربزده ها شده است.

درهمین شماره فروغی فراماسونر همدست و حامی رضاخان را فیلسوف سیاستمدار یا سیاستمدار فیلسوف معرفی می کند یا از حسن اسفندیاری به عنوان روشنفکر تجددخواهی که با اسلام و علما سازگاری نداشت تعریف می کند وزشتی های او را می پوشاند.

همراه آراء تقی زاده فراماسونر انگلیسی و عاقد قرارداد ۱۹۳۳ نفت ایران که شبه قرارداد دارسی و غارت نفت ایران توسط انگلستان بود علامه قزوینی را معرفی می کند در حالی که خیانتهای او به قدری فراوان است که موجب تعجب است که چگونه با پول بیت المال در این دوران از او این طور تجلیل می‌شود و علامه قزوینی را ارادتمند به تقی‌زاده معرفی می نماید.



نویسنده در خدمت غرب

بدتر از این هم معرفی جمالزاده نویسنده در خدمت غرب و ضد فرهنگ ایران و اسلام به عنوان دوست و همکار سالیان تقی زاده است و باز بدتر از این تجلیل از تقی آرانی ضد اسلام و کمونیست متعصب در خدمت رضاخان و نهضت اسلام زدایی انگلیسی اوست که او را در بین فرخی و عشقی که هردو توسط رضاخان کشته شده‌اند با یک قطره خون که علامت شهادت است نشان می‌دهد.

از عبدالحسین سپنتا که در خدمت سینما و نمایش غربی و ضد فرهنگ ایرانی است و به بیگانگان خدمات فراوانی کرد، تجلیل می‌نماید. از صادق هدایت کارمند رضاخان و کسی که به غرب رفت و در اثر افراط در مشروب خواری مرد و مامور ترویج روحیه ناامیدی و بدبینی به همه در کتب داستانی بود نیز تجلیل بی سابقه دارد و جالب آنکه نامه او را به جمال زاده می نویسد که هر شب پس از اشربه مفصل! خودم را به خاک می سپارم و یک اخ و تف هم روی قبرم می‌اندازم .

رسوا تر از همه حمایت از احمد کسروی است که علیه اسلام و تشیع به نام مبارزه با خرافات که پس از فرار رضاخان فعال شد و کتب ضد دین او موجب صدور حکم مهدورالدم بودن وی شد.این عنصر پلید در دوران رضاخان به حکم او رئیس عدلیه خوزستان شد و تاریخ مشروطه او سراپا تحریف و درجهت تاریخ‌نگاری وارونه است را (منتقد فساد عدلیه) لقب داده است.

از شهردار محترم تهران سوال داریم که چرا در مسئولیت او این نوع مطالب با پول بیت المال در نشریه مربوط به نظام چاپ می شود؟ از هیئت نظارت بر مطبوعات می پرسیم آیا شما اطلاع از این تخلفات دارید؟ از قوه قضاییه انتظار است که نسبت به این مسئله رسیدگی نماید.

تاریخ‌نویسی خوب است اما تحریف تاریخ و تغییر چهره های خائن و فاسد و ضد دین و ایران به چهره های آرایش شده برای نسل جوان که خبر از فساد و پلیدی بسیاری از آنان ندارد یک جرم است.

۱۳۹۹/۵/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...