نسخه چاپی

پیروزی پرگل سپاهان و توقف پرسپولیس

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با انجام هشت دیدار آغاز شد كه در مهم‌ترین دیدار سپاهان، نزدیك‌ترین تعقیب كننده استقلال در صدر در اصفهان به پیروزی رسید.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، پس از یک هفته تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر از امروز با انجام 8 دیدار وارد هفته شانزدهم شد؛ دیدارهایی که با تساوی اکثر تیم‌ها به پایان رسید. با این حال سپاهان تنها تیم میزبان بود که توانست در خانه خود به 3 امتیاز کامل بازی دست یابد. سپاهان با نتیجه 3 بر صفر از پس داماش گیلان برآمد. محمدرضا خلعتبری (50 و 84) و محرم نویدکیا (66) سه گل تیم دوم جدول را به ثمر رساندند. با این پیروزی سپاهان با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به فاصله یک امتیازی این تیم در صدر جدول رسید.

در دیگر دیدار مهم امروز، پرسپولیس در انزلی با نتیجه 2 بر 2 برابر ملوان انزلی به تساوی رسید. مازیار زارع (5) و احمد آهی (62) گل‌های ملوان را به ثمر رساندند و هادی نوروزی (50) و امیرحسین فشنگچی (54) گل‌های پرسپولیس را وارد دروازه ملوان کردند.

تراکتورسازی دیگر تیم بالانشین جدول در خانه با نتیجه یک بر یک برابر آلومینیومی متوقف شد که از 15 بازی گذشته خود تنها 15 امتیاز کسب کرده بود. هادی دهقانی (61) برای آلومینیوم و احسان حاج صفی (73) برای تراکتورسازی گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

راه آهن که در این فصل خوب نتیجه گرفته دیگر تیمی بود که موفق شد 3 امتیاز این هفته را به دست بیاورد. این تیم در قم با تک گل دقیقه 54 بهادر عبدی برابر صبای قم به پیروزی رسید.

اما گهر دورود با محمد مایلی کهن در دیداری خانگی با تک گل رضا عنایتی که در دقیقه 78 به ثمر رسید، برابر مس کرمان شکست خورد.

در دیگر دیدارهای امروز، نفت تهران برابر سایپا با نتیجه بدون گل متوقف شد و نفت آبادان در خانه با ذوب آهن به تساوی یک بر یک دست یافت.

فجر سپاسی هم پس از جدا شدن دو مهره کلیدی‌اش، رضا حقیقی و عباس محمدرضایی در شیراز با نتیجه صفر بر صفر برابر پیکان متوقف شد.

در آخرین دیدار امروز از ساعت 17:30 استقلال در تهران میزبان فولاد خوزستان است.

۱۳۹۱/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...