نسخه چاپی

آرزوی علی دایی

عکس خبري -آرزوي علي دايي

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: آرزو می‌كنم كه بتوانیم در نیم فصل دوم با تقویت تیم سهمیه آسیا را كسب كنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر راه‌ آهن برابر صبای قم اظهار داشت: بازی خوبی در هر دو نیمه انجام دادیم. البته در زمان شروع بازی کمی عقب‌تر بازی می‌کردیم و مسلط نبودیم ولی با برطرف کردن این موضوع توپ و میدان را در اختیار گرفتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم خوب بازی کردیم توانستیم به گل برسیم در ادامه هم برای حفظ این نتیجه تلاش کردیم و راه‌های نفوذ صبا را بستیم و توانستیم سه امتیاز با ارزش را کسب کنیم.

سرمربی تیم راه‌ آهن خاطرنشان کرد: از بازیکن سرعتی در این دیدار استفاده کردم که بتوانیم در ضد حملات به گل دست یابیم.

دایی درباره شکست در دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته برابر صبا تصریح کرد: سال گذشته هم مستحق شکست نبودیم.صبا تیم جوان‌تری شده است و 80 درصد بازیکنان آن در این فصل جوان هستند. این تیم نیاز به زمان دارد تا به پختگی لازم برسد.

سرمربی راه آهن عنوان کرد: با وجود اینکه یک هفته مانده به مسابقات تیم را بستیم، اما به خاطر شناختی که از بازیکنان داشتم، تیم را قبول کردم. در ابتدای فصل بازی‌ها حکم بازی تدارکاتی برای ما داشت. امیدوارم در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم و آرزو می‌کنم تا بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

دایی درباره حضور تیم ملی در مسابقات غرب آسیا با نفرات اصلی در حالی که عربستان با تیم دوم خود در این مسابقات شرکت می‌کند، یادآور شد: هر چه بگوییم فایده ندارد. کسی به حرف ما گوش نمی‌کند و آقایان کار خود را انجام می‌دهند.

۱۳۹۱/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...