نسخه چاپی

زور نزن! اصلاح طلبان هم پیاله ما هستند

به دنبال نشست نافرجام طیفی از گروه های اپوزیسیون در پراگ، یكی از میزبانان سلطنت طلب نشست مذكور رئیس گروهك فدائیان خلق را متهم به آلت دستی كیهان و وزارت اطلاعات كرد.

به گزارش نما، کیهان نوشت: فرخ نگهدار رئيس گروهك منحله فدائيان خلق اخيرا در مقاله اي نوشته بود كه خط اصلاح طلبي يا خط براندازي جداست.

اما رضا خادم (از عوامل كودتاي نافرجام نوژه و از سران حلقه سلطنت طلبان) با رد ادعاي نگهدار، او را كسي كه به سياق كيهان پرونده سازي مي كند (!؟) خواند و با انكار جدايي مرز گروه هاي اصلاح طلب و گروه هاي برانداز نوشت: بايد از آقاي نگهدار درباره نشست پراگ پرسيد ايشان كه بر همه امور ريز و درشت، پنهان و آشكار فضاي سياسي تا حدي اشراف دارند كه «شناخت» خود را جانشين هر نوع سند مكتوب و منقول مي كنند، آيا در ميان «مجرب ترين كادرهاي» حاضر در كنفرانس، كساني را كه با دست بند سبز نه تنها در پراگ، بلكه در استكهلم و بروكسل اند، نديده اند؟

حتما آقاي نگهدار مي دانند كه برخي از اين «كادرها» [واحدي] تا اين اواخر مشاور آقاي كروبي بوده اند؟ بي شك آقاي نگهدار باخبرند كه در همين كنفرانس پراگ كساني با شور تمام از آقايان موسوي و كروبي حمايت كردند؟ چرا اين نشانه هاي روشن تر از روز را ملاك همراهي «پيشبرد اتحاد» با جنبش سبز نمي گيرند و در عوض خروج مجاهدين از ليست ترور و ادعاي «پيوستن» كادرهايي را كه با رضا پهلوي كار مي كنند- كه هر دو مورد به آمريكا برمي گردد- را مورد استناد قرار مي دهند؟


اين سلطنت طلب فراري در ادامه به همراهي عناصري چون مزروعي و امير ارجمند با گروه هاي ضدانقلاب خارج كشور اشاره مي كند و مي نويسد: اميدوارم افكار عمومي از مواضع «نيروهاي اصلاح طلب (سبز) ايران» مطلع شوند و دربايند كه آقاي فرخ نگهدار كه پيش تر براي آن ها «راهنماي عمل» نوشته اند، چنان كه در حرف و عمل جلوه مي دهند، نظريه پرداز و سخنگوي آن ها هستند يا نه.

حضور آقايان رجب علي مزروعي و اردشير امير ارجمند در همايش اتحاد جمهوري خواهان در كلن، نشانه روشن و شادي بخشي از نزديكي مسير دو جريان سياسي است. يكي از اهداف نوشته آقاي نگهدار بازسازي دوگانه هاي سياسي در قالب ليبرال طرفدار غرب و مخالف غرب است. ما يك بار بهاي سنگيني در اين زمينه پرداخته ايم. تبديل «ليبرال» به برچسب منفي و زدن مهر طرفداران غرب بر آن، سبب حذف نيروهاي مياني به ويژه نيروهاي ملي و مذهبي شد.


وي همچنين با اشاره به هماهنگ شدن عناصر سلطنت طلب، تجزيه طلب و اصلاح طلبان و سبزها در خارج كشور، نگهدار را متهم به پيروي از دستورالعمل وزارت اطلاعات كرد و نوشت: او مي گويد: «اتحاد اپوزيسيون ممكن نيست.» براي من سخت غم انگيز است كه بيانيه وزارت اطلاعات كه بلافاصله بعد از كنفرانس پراگ انتشار يافت، بر همين موضوع تمركز و اصرار دارد. آقاي نگهدار كنفرانس پراگ را براي بقاي نظام سر مي برند و هم زمان وزارت اطلاعات خنجر بر گلوي كنفرانس بروكسل و همايش كلن مي گذارد(!) او به نظام پيام مي دهد كه من دست اپوزيسيون طرفدار غرب (طرفداران رضا پهلوي و سازمان مجاهدين خلق) را رو كرده ام و شما اپوزيسيون مستقل را برگزينيد.


ادعاي اين مهره سرويس جاسوسي سيا در كودتاي نوژه مبني بر اصلاح طلب قلمداد كردن امثال فرخ نگهدار درحالي است كه نگهدار در كنار حلقه لندن، از آشوب افكني سرويس هاي جاسوسي غرب در ايران (فتنه سبز) جانبداري مي كرد. البته بعد از شكست فتنه، طيفي كه تاكيد بيشتري بر وزنه «فتنه» در مقابل كفه «آشوب» داشتند، سعي كردند نقش آفريني در آشوب را كتمان كنند و به پشت نقاب اصلاح طلبي و وفاداري به حاكميت بازگردند. متهم شدن نگهدار به همكاري با وزارت اطلاعات درحالي است كه وي در مظان همكاري با MI6 انگليس قرار دارد. در صورت، همكاري نامبرده با كيهان اكيدا تكذيب مي شود.

۱۳۹۱/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...