نسخه چاپی

بهنام تشكر: تصمیمات مدیران در سال 90 به ضرر تئاتر تمام شد

«بهنام تشكر» بازیگر تئاتر گفت: در سال 90 تئاتر دچار بحران‌ها و طوفان‌هایی شد و مدیران در سطح كلان این بار تصمیماتی گرفتند كه به ضرر تئاتر تمام شد.

به گزارش نمانیوز «بهنام تشکر» بازیگر تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس در خصوص وضعیت تئاتر در سالی که گذشت، گفت: متأسفانه هر سال دریغ از سال قبل می‌گذرد. در سال 90تئاتر ما دچار بحران‌ها و طوفان‌هایی شد که خیلی خنده‌دار بود و مدیران در سطح کلان این بار تصمیماتی را اتخاذ کردند که به ضرر تئاتر تمام شد.

وی ادامه داد: در هر حال استعفاهایی که شکل گرفت، اختلاف سلیقه‌هایی که وجود داشت، همگی گریبان‌گیر تئاتر شد و بار دیگر این تئاتر بیچاره و بی‌چیز، بیچاره‌تر و بی‌چیزتر شد.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون تصریح کرد: نمی‌دانم برای سال آینده امیدوار باشم یا نه ولی به نظر می‌رسد زیاد نباید امیدوار بود.

تشکر درباره اینکه چه عواملی موجب ایجاد چنین شرایطی در تئاتر شده است، بیان داشت: عوامل را خود ما ایجاد می‌کنیم، وقتی در سطح مدیریت یک تصمیمی گرفته می‌شود،‌ به طور حتم مدیر تصمیمات را اتخاذ کرده و اتفاقات رخ می‌دهد.

فکر می‌کنم این اختلاف سلیقه‌ها، نا‌هماهنگی‌ها و مسائلی که وجود دارد در سطح مدیریتی صورت می‌گیرد و متأسفانه گریبان‌گیر تئاتر شده است.

وی در خصوص ارزیابی اقدامات مدیران تئاتری در سال 90 اظهار داشت: هنوز مدیر مرکز هنرهای نمایشی مشخص نشده است، شاید برای آن‌ها مهم نیست که مرکز مدیر داشته باشد. وقتی نگاهی به طول سال می‌اندازم مدام موارد تاریک جلوی چشمانم می‌آید و هچ مورد خوبی را نمی‌بینم و این بد است.

به گفته تشکر، اصلا نمی‌توان نسبت به وضعیت تئاتر در سال 91 نظر داد، زیرا در سال 90 این‌قدر از طرف مدیران سورپرایز شدیم که ترجیح می‌دهم راجع به آن حرفی نزنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دیگر رمقی برای حرف زدن نداریم، زیرا تئاتر دیگر رمقی ندارد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...