نسخه چاپی

سناتور آمريكايي:

فلافل و كباب تركی غذاهای تروریستی هستند !

عکس خبري -فلافل و کباب ترکي غذاهاي تروريستي هستند !

یك سناتور آمریكایی در ادعایی عجیب و مضحك ادعا كرد فلافل و كباب تركی غذاهای تروریستی هستند و باید جلوی انتشار آنها در این كشور گرفت.

به گزارش نما، روزنامه سعودی المدینه روز چهارشنبه با انتشار یادداشتی به قلم طلال القشقری نوشت: چندی پیش خانم میشل باکمن عضو مجلس سنای آمریکا در یک گفتگوی تلویزیونی گفته بود پس از بازدیدی که از یک مدرسه ابتدایی در ایالت مینسوتا داشت از فروش فلافل عربی در کافه تریای آن غافلگیر شده است.
مجری برنامه با اشاره به اینکه کودکان آمریکایی عاشق خوردن فلافل هستند از این سناتور علت غافلگیری او را می پرسد و وی نیز در پاسخ می گوید: امروز فلافل دیروز کباب ترکی. کودکان ما عاشق آنها هستند اما این غذاها تروریستی هستند و باید قبل از دیر شدن جلوی انتشار آنها را گرفت !
نویسنده مقاله سپس می نویسد: البته هدف این سناتور از این اظهار نظر سخیف جلب رضایت اسرائیلی ها بوده است و این زن یک صهیونیست احمق است.
اما تنها عبارت فلافل و کباب ترکی غذاهای تروریستی هستند مثل صدای زنگ در گوش من ماند ! آیا این دو غذا واقعا تروریستی هستند؟ در واقع آیا فلافل و کباب ترکی قاتل مردم هستند؟
نویسنده مقاله سپس با ظرافت نسبت به وضعیت بهداشتی موجود در عربستان سعودی انتقاد و ان را با وضعیت آمریکا مقایسه می کند و می نویسد: این غذاها نه در آمریکا بلکه در عربستان قاتل و تروریست هستند، جایی که هیچ کنترلی بر بهداشت مواد غذایی نیست ! مسأله ای که باعث شده بسیاری از رستوران های ما حالتی فاجعه زده به خود بگیرند.
نویسنده سپس توضیحاتی راجع وضعیت سیاه رستوران ها در عربستان ارائه می دهد و می نویسد: روغن های سرخ کردنی در رستوران های ما پائین ترین کیفیت را دارند و در حلبی های بزرگ و نازک و قابل زنگ زدن بسته بندی می شوند. پس از سرخ کردن فلافل تعویض نمی شوند بلکه بارها و روزها مورد استعمال قرار می گیرند و اینگونه بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان به شهروندان منتقل می شود.
کباب ترکی نیزبا گوشت های مانده و متعفن درست می شود و سیخ های آن در دستشویی های غیر بهداشتی و کثیف این رستوران ها شسته می شود.
نویسنده در پایان به این نتیجه می رسد که این غذاها واقعا تروریستی هستند اما نه در آمریکا بلکه در عربستان سعودی !

۱۳۹۱/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...