نسخه چاپی

واكنش نماينده مردم سمنان به اظهارات مسئول دفتر حضرت آيت الله مصباح:

بعید می‌دانم این سخنان تفرقه افكنانه نظر آیت الله باشد

عکس خبري -بعيد مي‌دانم اين سخنان تفرقه افکنانه نظر آيت الله باشد

من بعید می دانم كه اظهارات این فرد، نظر خود آیت الله مصباح باشد چرا كه نگاه ایشان در مجموع در چارچوب هایی است كه مقام معظم رهبری ترسیم می نمایند.

به گزارش نمابه نقل از افکار، رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی که این روزها اظهارات عجیبش بسیاری را به تعجب واداشته است هنوز در قبال موضع گیری مجلس شورای اسلامی واکنش از خود نشان نداده و مهر سکوت بر لب نهاده است.

وی که پس از سخنان رهبرمعظم انقلاب در مثبت خواندن اصل سوال از رییس جمهور به مجلس تاخته و گفته بود: "رهبر معظم انقلاب در نجابت افراط کرده و خیلی آبروی این مسوولان را حفظ کردند و به تازگی فرمودند هر کس آرامش کشور را به هم بزند در حق ملت و کشور خیانت کرده است‏.آن وقت این دسته افراد بلافاصله بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب به تازگی طرح سوال از رییس جمهور را راه انداختند" مشخص نکرد که مواضع سوال برانگیز و اهانت هایش به خانه ملت و رییس آن در قلمرو کدام رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب می گنجد؟

جلالی که توجه رسانه ها را به مدد عنوانش در دفتر حضرت آیت الله مصباح یزدی، این عالم فرزانه دارد با واکنش نمایندگان مجلس مواجه شده و برخی از نمایندگان ملت معتقدند که این اظهارات اختلاف افکنانه بر خلاف مشی آیت الله است.

در همین رابطه نماینده مردم سمنان در مجلس به خبرنگار ما گفت: من بعید می دانم که اظهارات این فرد، نظر خود آیت الله مصباح باشد چرا که نگاه ایشان در مجموع در چارچوب هایی است که مقام معظم رهبری ترسیم می نمایند.

علیرضا خسروی با بیان اینکه رهبر انقلاب هم مجلس را تایید کردند و هم دولت را؛ افزود: موضوع سوال از رییس جمهور و ورود رهبر فرزانه انقلاب یک پیروزی برای ملت بود و نباید با طرح چنین حرف های بی اساسی، تصمیم نمایندگان مردم را به جریان یا گروه خاصی منتسب کرد.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که در جمهوری اسلامی همه یک سرنوشت داریم اظهار داشت: همه باید با هم همدلی و وحدت داشته باشیم و در این شرایط می بایست شرایط را آرام کنیم؛ بخصوص اینکه انتخابات هم نزدیک است و باید فضایی شاداب و سالم ایجاد کنیم.

خسروی با بیان اینکه ما نظامی داریم که همه مردم اگر شرایطی بوجود بیاید این شرایط را درک می کنند افزود: در کشور هر قوه به وظایفش عمل می کند و در نهایت اگر مشکلی باشد رهنمودهای رهبری آن را حل می کند لذا ما باید از این پیروزی ها درس بگیریم و در هر صورت نخواهیم که در خصوص چنین موارد برای جناح خودمان از این موارد استفاده کنیم.

۱۳۹۱/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...