نسخه چاپی

مارها در سواحل شهر بوشهر / مردم مراقب باشند

رئیس آتش‌نشانی كشور اظهار داشت:‌ همكاران آتش‌نشان در آخرین بررسی و گشت‌های خود مارهای جدیدی در ساحل مشاهده نكردند و این گشت‌زنی فردا صبح هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل فارس: بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌‌ها به سمت دریا تعدادی از مارها از طریق دریا به ساحل بوشهر رسیدند.

در حالی که آتش‌نشانی در مورد هجوم مارها اقدام به موقع کرده اما اعلام داشته مردم بوشهر برای گذران اوقات فراغت خود در ساحل بوشهر به ویژه در خیابان ساحلی تا پارک مرجان بیش‌تر مراقب باشند.

رئیس آتش‌نشانی بوشهر اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌ها به سمت دریا که به ویژه در شهرستان‌های دشتستان و گناوه صورت گرفته بود جریان آب به سمت دریا سرازیر شده و تعدادی از مارهایی که در این کوهستان‌ها زندگی می‌کردند به طرف دریا رها شدند و اکنون به ساحل بوشهر رسیدند.

علی‌اکبر کمان ضمن اعلام این خبر که تعدادی از مارهایی که گرفته‌اند مرده بودند و تعداد ۲۰ مار زنده را تحویل محیط زیست داده‌اند، افزود: نوع مارهایی که همکاران ما گرفته بودند از انواع جعفری و کبری بوده که محل زندگی آنها در مناطق جنوب کشور است.

رئیس آتش‌نشانی کشور اظهار داشت:‌ همکاران آتش‌نشان در آخرین بررسی و گشت‌های خود مارهای جدیدی در ساحل مشاهده نکردند و این گشت‌زنی فردا صبح هم ادامه خواهد داشت.

کمان اضافه کرد:‌ هر چند این مارها خطرات صددرصدی ندارند اما به مردم شهر بوشهر هشدار می‌دهم برای گذران اوقات فراغت خود در ساحل به ویژه در خیابان ساحلی تا پارک مرجان مراقبت‌های ویژه را انجام بدهند.

وی در پایان یادآور شد:‌ این واقعه در اثر طغیان رودخانه و بارش شدید باران بوده و در مواقع عادی و ایامی که آب و هوا صاف است این مشکل پیش نمی‌آید.

۱۳۹۱/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...