نسخه چاپی

بزرگواری: منتخبین مجلس نهم با همكاری یكدیگر مشكلات مردم را حل كنند

عکس خبري -بزرگواري: منتخبين مجلس نهم با همكاري يكديگر مشكلات مردم را حل كنند

نماینده مردم كهگیلویه در مجلس گفت: منتخبین مجلس نهم باید دست‌ به دست هم دهند و با تعامل با دولت برای حل مشكلات مردم گام بردارند.

حجت‌الاسلام سید محمد علی بزرگواری، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در اوج رقابت‌های انتخاباتی هم معتقد بودیم که باید رقابت‌ها توأم با رفاقت باشد.

وی افزود: اعتقاد ما این بود که کاندیداها نباید یکدیگر را تخریب کنند؛ در حال حاضر هم که انتخابات تمام شده و تب و تاب و احساسات فرو نشسته کسانی که منتخب مردم هستند باید به شعارهایی که داده‌اند، عمل کنند.

بزرگواری ضمن تأکید بر توجه منتخبین مردم به قانونگذاری، نظارت و پی‌گیری مطالبات مردم اظهار داشت: اگر منتخبین ملت عقربه حرکت خودشان را به سمت عمل به گفته‌هایشان بچرخانند کسی وقت نمی‌کند که با کسی درگیری داشته باشد یا بخواهد برخوردهای غیراخلاقی کند.

این نماینده اصولگرای مجلس از منتخبین مردم خواست که در مجلس آینده به وعده‌هایی که دادند عمل کنند و گفت: وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم که هدف در شعارهای همه کاندیدا مسائلی مثل خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف مثل قانونگذاری، نظارت و پی‌گیری مطالبات مردم بوده و خیلی از کاندیداها به معضل بیکاری نیز توجه داشته‌اند بر همین اساس باید برای عمل به این وعده‌ها چاره‌اندیشی کنند.

بزرگواری افزود: منتخبین مجلس نهم باید دست‌ به دست هم دهند و با تعامل با دولت برای حل مشکلات مردم گام بردارند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...