نسخه چاپی

بازگشت خداداد عزیزی به ابومسلم

رئیس هیئت عامل باشگاه ابومسلم گفت: اعضاء هیئت عامل این باشگاه در جلسه خود با انتخاب هادی برگی‌زر به عنوان سرمربی جدید ابومسلم موافقت كردند.

به گزارش نما، مهدی فاضل فکور در گفت‌وگو‌ با فارس اظهار داشت: پس از شکست امروز تیم ابومسلم مقابل الوند همدان جلسه اضطراری باشگاه به منظور انتخاب سرمربی جدید تیم برگزار شد و با توجه به شرایط حساس تیم ابومسلم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اعضاء هیئت عامل این باشگاه تصمیم گرفتند تا از هادی برگی‌زر به عنوان سرمربی جدید ابومسلم در ادامه رقابت‌ها بهره بگیرند.

وی افزود: تیم ابومسلم در این مدت اخیر به ویژه پس از جدایی پیروانی نتوانست نتایج خوب و در خور شانی را کسب کند به همین منظور باشگاه ابومسلم از هواداران و مردم استان خراسان رضوی به دلیل کسب نتایج ضعیف عذر خواهی می کند.

فاضل فکور تصریح کرد: در جلسه هیئت عامل که امروز برگزار شد به دلیل کسب همین نتایج ضعیف تصمیم گرفته شد تا 5درصد از قرارداد کلیه بازیکنان و کادر فنی کسر شود که البته 5درصد دیگر نیز قبلا از کلیه اعضاء کسر کرده بودیم.

وی افزود: همچنین در این جلسه عباس چمنیان رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی و یکی از گزینه های سرمربیگری تیم به عنوان عضو جدید هیئت عامل ابومسلم معرفی شد تا از این پس بتوانیم از کمک های وی بیشتر در ابومسلم استفاده کنیم.

رئیس هیئت عامل باشگاه ابومسلم در ادامه به حضور خداداد عزیزی اشاره کرد و گفت: خداداد عزیزی یکی از اسطوره های فوتبال کشور است و سوء تفاهمات به وجود آمده با او نیز مرتفع شد و او در کنار حشمت مهاجرانی به عنوان مدیرفنی به ابومسلم و سرمربی جدید تیم کمک خواهد کرد.

وی عنوان کرد: ما هنوز هم این امید را داریم که با کسب نتایج بهتر بتوانیم در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیریم و برگی زر نیز همین اعتقاد را دارد و تلاش خواهد کرد تا ابومسلم به لیگ برتر صعود کند.

فاضل در ادامه افزود: ما از هواداران و مردم خراسان رضوی و مشهد می خواهیم که ابومسلم را همچون گذشته حمایت کنند تا این تیم بتواند با کسب نتایج بهتر و روحیه ای دوچندان دل آنها را شاد کند.

۱۳۹۱/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...