نسخه چاپی

كتابی كه دانشجویان خارجی را به گریه انداخت

مسئول سابق راهیان نور گفت: در سفری كه به هندوستان و كشمیر داشتم خیلی از دانشجویان هندوستان و كشمیری كتاب پرواز بی‌نهایت كه كتاب خاطرات شهید بابایی است را مطالعه كرده بودند و با خاطرات شهید بابایی گریه می‌كردند.

به گزارش نما به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، حسین یکتا در اختتامیه دوران صهیونیزم‌شناسی که عصر امروز در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد گفت: اگر ما می‌خواهیم در کار صهیونیزم‌شناسی موفق باشیم باید بدانیم که صهیونیزم در واقع توسط شیطان مدیریت می‌شود و شما اگر می‌خواهید شیطان‌شناسی کنید و حیله‌های آنان را بشناسید کسی باید وارد این عرصه شود که نهج‌البلاغه را خوب خوانده باشد و محکم پای دین ایستاده باشد.

وی اضافه کرد: صهیونیزم‌شناسی نیاز به شناخت دشمن دارد که اینها در واقع دشمن درجه یک امام زمان هستند پس بنابراین باید اول امام زمان را بشناسیم و بعد صهیونیزم را شناسایی کنیم.

مسئول سابق راهیان نور اضافه کرد: یکی از مشکلات ما در جنگ نرم و همچنین گفتمان‌های انقلاب اسلامی این است که همه در حد حرف جلو می‌آیند اما هیچ کس پای کار نیست و همه ما مصرف‌کننده هستیم.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهید در بحث صهیونیزم‌شناسی موفق باشید باید هر کدام از شما یک موسسه راه‌اندازی کنید تا بتوانید با کارهای ریشه‌ای به مقر فرماندهی آن حمله کنید و ضربه محکمی به آنها وارد کنید.

یکتا افزود: ما قرار است در این دوره‌ها امام زمان‌شناسی کنیم و دشمن واقعی امام زمان را بشناسیم.

وی ادامه داد: در سفری که به هندوستان و کشمیر داشتم خیلی از دانشجویان هندوستان و کشمیری کتاب پرواز بی‌نهایت که کتاب خاطرات شهید بابایی است را مطالعه کرده بودند و با خاطرات شهید بابایی گریه می‌کردند اما جوانان ما هنوز شهید بابایی را به اندازه آن دانشجویان نشناخته‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بچه‌ها این دوره‌ها را جدی بگیرید چون ما می‌خواهیم آدم‌هایی را بشناسیم که به ظاهر دنیا را مدیریت می‌کنند اما در واقع خودشان توسط شیطان مدیریت می‌شوند.

۱۳۹۱/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...