نسخه چاپی

دایی: مادرزاد محروم هستم

عکس خبري -دايي: مادرزاد محروم هستم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: ترسی از محرومیت ندارم زیرا به كسی توهین نكردم اما من مادرزاد محروم هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: با تیمی مثل استقلال بازی داریم که لزومی ندارد در موردش توضیحی بدهم.

ما در تعطیلات تمرینات خوبی را انجام دادیم، ما در دبی اردوی خوبی برگزار کردیم اما متأسفانه 5 بازیکن از بهترین‌های ما مصدوم هستند که متأسفانه این کار ما را سخت می‌کند، ولی با توجه به توان و انگیزه‌ای که در بازیکنان می‌بینیم بازی خوبی در مقابل استقلال به نمایش می‌گذاریم و با وجود آنکه مقابل استقلال بازی می‌کنیم دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه گروه‌بندی تیم ملی در مقدماتی جام‌جهانی را چطور ارزیابی می‌کند گفت: گروه ایران نسبت به گروه دیگر خیلی بهتر است زیرا با قطر که بازی کرده‌ایم و لبنان هم شگفتی‌ساز آسیا بوده است، اگر مقابل این دو تیم عاقلانه‌تر و بهتر کار کنیم مشکلی نخواهیم داشت،‌اما کره جنوبی و ازبکستان حریفان سرسختی هستند. ما همیشه مقابل کره مشکل داشته‌ایم و این تیم برای ما دردسر ساز بوده است.

وی تاکید کرد: ازبکستان هم تیم خوبی است که توانسته ژاپن را در کشورش شکست دهد و یکی از تیم‌های خوب آسیا است، با وجود این شانس ما نسبت به گروه دیگر خیلی بهتر است ولی باید محکم کار کنیم و تدارک خوبی داشته باشیم تا به طور مستقیم به جام جهانی برویم و به مشکل بر نخوریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید چند درصد احتمال دارد که به جام جهانی برویم گفت: فوتبال درصدی نیست، ما باید خیلی کار کنیم. با وجود آنکه در دور قبل نتایج خوبی گرفتیم اما این نتایج کافی نیست و باید بیشتر زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا در دور نهایی موفق شویم.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه پرویز مظلومی گفته است راه‌آهن در دیدار رفت بعد از گل دفاعی بازی کرد اظهار داشت: نظر ایشان محترم است و ایشان نظرشان را گفته‌اند، آن بازی تمام شد و مربوط به چهار، پنج ماه گذشته است و ما بازی جدیدی پیش رو داریم.

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد نتایج نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر سه تیم نتایج خوبی گرفته‌اند، دو تیم پیروز شدند و پرسپولیس هم اگر عاقلانه‌تر کار می‌کرد و محتاط نبود می‌توانست این بازی بزرگ را ببرد. الهلال یکی از بهترین تیم‌هایی است که من بازی‌هایش را در روز اول مسابقات دیدم. این تیم شانس زیادی برای صعود دارد. البته کار بزرگ را استقلال انجام که الریان را در قطر شکست داد.

سپاهان هم از النصر سه امتیاز شیرین گرفت. تصور می‌کنم هر سه تیم بتوانند به دور بعدی صعود کنند.

دایی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من قبلش هم حرف خاصی نزدم و زیاد وارد این مسأله نشدم اما آرزو می‌کنم هر اتفاقی می‌افتد به نفع فوتبال و برای پیشرفت فوتبال ایران باشد و هرکسی که هم آمد باید از او حمایت کنیم تا فوتبال جان تازه‌ای بگیرد.

باید بگذاریم هرکسی می آید مستقل کار کند. در مورد مسائلی هم که اکنون مطرح می‌شود سؤال من این است که چرا چهار سال قبل چنین مسائلی مطرح نمی‌شد، و امروز این مسائل مطرح می‌شود. اگر رئیس فدراسیون مشکل خاصی دارد چرا اکنون به این مشکل می‌پردازیم؟‌چرا به فدراسیون‌های دیگر نگاه نمی‌کنیم؟

وی افزود: مگر کاندیداها تأیید صلاحیت‌ نشده‌اند؟ مگر گزینه‌های ریاست فدراسیون را بررسی نکردید و چون واجدالشرایط بودند توانستند نامزد ریاست شوند؟ چطور اکنون که ریاست فدراسیون را بر عهده گرفته این حرفها به وجود می‌آید؟ چرا همان موقع که نامزد شد مورد تأیید صلاحیت قرار گرفت؟ اگر صلاحیت نداشت چرا صلاحیتش تأیید شد تا نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شود.

چرا می‌خواهیم روی کار اشتباهی را سرپوش بگذاریم،‌امیدوارم کاری نکنیم که در آینده افسوس بخوریم و فیفا تصمیم دیگری در مورد فوتبال ما بگیرد، علی دایی در مورد محرومیت غلامپور و میاچ از سوی کمیته انضباطی گفت: مانده‌ام که چرا کمیته انضباطی در مورد این مسائل خیلی سریع واکنش نشان می‌دهد، بهتر است اول دلیل اصلی ناهنجاری‌ها و اعتراض‌ها را ببیند. چرا دنبال دلیلش نمی‌روند؟ چرا داوران در زمین خودمان و در زمین حریف علیه ما سود می‌زنند؟ در بازی با نفت آبادان کارشناس داوری در تلویزیون به شعور فوتبالی مردم ما توهین می‌کند. دروازه‌بان ما را می‌زنند اما آقای کارشناس می‌گوید خطا نبود. کارشناسی‌های خنده‌داری هستند. این کارشناسان به کمیته داوران وصل هستند. از فردوسی‌پور خواهش می‌کنم از کارشناسانی استفاده که ناظر فدراسیون نباشند و با کمیته داوران همکاری نکنند.

آقای کارشناس می‌گوید داور سی ثانیه هم وقت اضافی گرفته است.

دایی تأکید کرد: وقتی در پاسخ به این مسائل اعتراض می‌کنیم محروم می‌شویم، نیت اعتراض کرد به کسی توهین نکرده که محرومش می‌کنند. چرا کمیته انضباطی شکایت ما در مورد مس سرچشمه رسیدگی نمی‌کند. چرا در مورد این پرونده رأی نمی‌دهد و آن پرونده مسکوت مانده است اما در مورد بهزاد غلامپور رأی صادر می‌کنند.

تا حالا دیده‌اید غلامپور اعتراض کند؟‌او چه در زمان بازی و چه در زمان مربی‌گری‌اش اعتراض نکرده ببینید چقدر به او فشار می‌آید و چقدر حرف زده می‌شود که فردی مثل غلامپور عکس‌العمل نشان می‌دهد.

غلامپور یا میاچ به حق اعتراض کردند و توهینی نکرده‌اند، اگر اینگونه باشد مورینیو باید برود بنشیند در پرتغال و تیم رئال مادرید را از آنجا هدایت کند.

دایی تصریح کرد: من می‌گویم کل ساختار فوتبال باید عوض شود. این که فلان کس در مورد مسائلی که به او هیچ ربطی ندارد و در حیطه اختیاراتش نیست مصاحبه می‌کند من که کمیته انضباطی نیستم که اینجا رأی بدهم یا رئیس فدراسیون فوتبال نیستم که بخواهم به جای رئیس حرف بزنم. باید از حق و حقوق تیم خودم دفاع کنم و به غیر از این هم نمی‌تواند باشد. اما اینجا کمیته داوران در مورد کمیته انضباطی صحبت می‌کند و افراد در مورد کارهایی که در حیطه وظایفشان نیست حرف می‌زنند، باید دست به دست هم بدهیم تا خیلی چیزها را درست کنیم. هیاهویی که به پا شده چیز مثبتی در آن نمی‌بینم و از آن چیزی عاید فوتبال ما نیست.

دایی در مورد اینکه با این حرفها که می‌زنید خودتان را محروم نکنند گفت: محرومم کنند، مگر من به کسی توهین کرده‌ام من مادرزادی محروم هستم و حرف حق را می‌گویم. شاید با برخی رابطه دوستانه نداشته باشم ولی وقتی حق با فلان‌شخص است طرف حق را می‌گیرم.

نمی‌خواهم بگویم چون با فلان شخص اختلاف دارم ناحق بگویم تا ایشان خراب شود،

وی افزود: من با کفاشیان رابطه حسنه‌ای ندارم، یک میلیارد و دویست میلیون تومان بابت قراردادم به خاطر ناحقی که صادر کردند، از بین رفت، می توانستم دنبالش بروم، هنوز بابت سه‌چهار سال قبل کلی بدهی به تولیدی ما دارند با این حال من حق را گفتم و به شخص کاری ندارم.

دایی تصریح کرد: من می‌گویم اگر کفاشیان صلاحیت نداشت چرا برای ریاست فدراسیون نامزدی‌اش را تأیید کرده‌اید اکنون چون رئیس فدراسیون شده و گزینه شما نیست چنین کاری می‌کنیم.

شاید یکی دیگر بهتر کار کند، اما اعتقاد دارم مجموعه‌ای که رأی آورد باید حمایت شود.

کفاشیان چه خوب، چه بد باید چهار سال دیگر هدایت فوتبال را بر عهده بگیرد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...