نسخه چاپی

خبر دیدارقالیباف با فتنه گران جنجال آفرین شد

عکس خبري -خبر ديدارقاليباف با فتنه گران جنجال آفرين شد

دكتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران بتازگی دیدارهایی با هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی و سید حسن خمینی داشته است.

به گزارش نما به نقل از سرّنیوز، سایت رجانیوز در خبری از دیدار قالیباف با هاشمی رفسنجانی در روز 23 مهر ماه و دیدارهای با خاتمی و سید حسن خمینی نیز بطور جداگانه خبر داد.

رجا نیوز نوشت: انجام این دیدارها از سوی شهردار تهران که رسانه‌ها از او بعنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده یاد می‌کنند، در حالی است که ملاقات‌ها محرمانه بوده و برغم گذشت بیش از یک ماه، هیچ‌یک از رسانه‌های پر تعداد متمایل به آقای قالیباف خبری در مورد اصل و جزئیات دیدارها منتشر نکرده‌اند.

این در حالی است که رجانیوز با وجود امکان دسترسی به برخی از جزئیات این دیدارها، به منظور جلوگیری از هرگونه شائبه خبرسازی یا تخریب علیه آقای قالیباف، و از آنجا که لازم است مرزبندی صحیح و درستی با اصحاب و حامیان فتنه از جانب فعالان مدعی اصولگرایی صورت پذیرد، از وی که اطرافیانش او را کاندیدای بالقوه اصولگرایان در سال 92 قلمداد می‌کنند، می‌خواهد که شخصاً در مورد علت و جزئیات دیدار با خاتمی بعنوان یکی از رئوس فتنه 88، آقای هاشمی از حامیان برخی عناصر فتنه 88 و سید حسن خمینی توضیح دهد.
اما پس از انتشار این خبر، خبرگزاری مهرنیوز رسانه نزدیک به شهردار تهران، در خبری به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران سراسیمه به تکذیب این خبر پرداخت. در این تکذیبیه تصریح شده است: در فضای غیر اخلاقی که برخی رسانه ها ایجاد کرده اند، نشر هر دروغی برای رسیدن به هدف سیاسی مجاز شمرده می شود و در این میان عطش برخی رسانه ها درخصوص فعالیت سازی سیاسی برای برخی شخصیت ها از جمله آقای قالیباف بیشتر است. چنانکه یک روز از دیدار ایشان با آیت الله مصباح خبر می دهند و روز دیگر از دیدار با خاتمی یک روز برای ایشان رنگ انتخاباتی تعیین می کنند و روز دیگر رییس ستاد! در انتهای این تکذیبیه آمده است: با عنایت به کذب بودن خبر دیدار آقای قالیباف با افراد یاد شده، حق شکایت کیفری از رسانه مزبور محفوظ است.
یاد آور می شود در جریان سیل متروی تهران نیز شایعاتی مبنی بر ساخت بخشهایی از فیلم انتخاباتی قالیباف هنگام مهار سیلاب منتشر شده بود. همچنین روابط عمومی شهرداری تهران در تیرماه سال گذشته نیز نامزد شدن قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرده بود.

۱۳۹۱/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...