نسخه چاپی

انصاری‌فرد: پیشنهادهای خوبی دارم؛ نیم فصل تصمیم می‌گیرم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهادهای خوبی در اختیار دارم، اما نیم فصل تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت.

کریم انصاری‌فرد مصاحبه‌ای را با خبرنگار خبرگزاری فارس انجام داد و در خصوص احتمال لژیونر‌ شدنش و بازی مقابل ملوان و اتفاقات اخیر پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد که در زیر آن را می‌خوانیم:

فارس: پرسپولیس در شرایطی قرار دارد؟

خوشبختانه در چند بازی اخیر نسبت به بازی‌های ابتدای فصل به دلیل هماهنگی بیشتر بازیکنان شرایط‌مان بهتر و روان‌تر شده به همین دلیل در کنار بازی خوب خوشبختانه به نتایج خوبی هم می‌رسیم تا انشاالله هر چه سریعتر‌ به بالای جدول برسیم.

ما امسال تیم بسیار خوبی داریم اما متاسفانه بنا بر دلایلی به نتایج دلخواه نرسیدیم. انشاالله در نیم فصل دوم همه چیز را جبران خواهیم کرد و امیدوارم که این فرصت را داشته باشیم.

فارس: بازی مقابل ملوان چطور بود؟

بازی بسیار خوبی از سوی دو تیم به نمایش گذاشته شده و به نظرم همه هواداران و حتی آنهایی که این بازی را از تلویزیون می‌دیدند لذت بردند. شاید در فوتبال ما از این گونه فوتبال‌ها کمتر دیده شود. چون دو تیم در طول 90 دقیقه مدام حمله کردند و دروازه های هر دو تیم همواره تهدید می‌شد. هیچ تیمی در بازی روز چهارشنبه بین پرسپولیس و ملوان ضد فوتبال بازی نکرد. به نظرم این مورد بسیار خوب است و باید به فوتبال تبریک گفت.

فارس: چرا 3 کارته شدی؟

از شما خواهش می‌کنم که آمار مرا در خصوص گرفتن کارت‌های زرد یا قرمز در فوتبال ایران در طول 7 سال گذشته پیدا کنید. نمی‌خواهم حرفی بزنم که از خودم تعریف باشد؛ 7 سالی است که در لیگ برتر ایران بازی می‌کنم اما متاسفانه در طول این 7 سال هر موقع صالحی داور بازی بوده یا به من کارت زرد داده و یا قرمز. امسال هم تا الان 3 کارت گرفتم که 2 تای آنها را آقای صالحی به من داد.

فارس: به این موضوع اعتراض دارید؟

دست آقای صالحی درد نکند، وقتی که شنیدم که صالحی داور بازی ملوان و پرسپولیس است وقتی سمت رشت می‌رفتم با خودم گفتم که فردا یک کارت دیگر در انتظار من است. همین حرف را به برخی از بچه‌های پرسپولیس هم زدم.

فارس: یعنی خطایی که بر روی حریف کردی کارت نداشت؟

در آن صحنه من واقعا اصلا با بازیکن حریف برخوردی نداشتم. پای بازیکن رو به بالا آمد و من سعی کردم که به او برخورد نکنم اما به یک باره کارت زرد را جلوی چشمانم دیدم. چه حرفی بزنم؟ پس بهتر است بیشتر در این باره حرفی نزنیم.

فارس: به نظر شما واکنش پرسپولیسی‌ها سابق ملوان طبیعی بود؟

خوشبختانه این عزیزان خوب بودند. من برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم فقط همین.

فارس: آقای انصاری فرد این روزها بحث پیشنهادهای یک میلیون دلاری به شما سوژه داغ محافل فوتبالی است. ماجرا چیست؟

محمد رویانیان همیشه به من لطف داشته و به همین دلیل من از انتخاب پرسپولیس خوشحالم. ایشان همیشه به عنوان مدیری لایق در قبال من تلاش‌های زیادی انجام داده است.

من پیشنهاد‌های بسیار خوبی داریم، اما واقعا تا به این لحظه هنوز تصمیم جدی نگرفته‌ام.

همه چیز را به نیم فصل موکول کردم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد فعلا هم 3 کارته شدم و متاسفانه بازی مقابل تراکتورسازی را از دست دادم. در این چند روزه یعنی در نیم فصل صد در صد تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم، پیشنهادهای بسیار خوب دارم و با وجود اینکه اینکه به باشگاه رسیده، به مدیر برنامه‌هایم نیز داده شده است.

فارس: آیا 5 پیشنهاد خارجی داری؟

من هیچ حرفی در این باره نمی‌زنم، می‌خواهید بدانید چرا؟ هر وقت آمدم درباره خودم حرف بزنم گفتند کریم انصاری فرد می‌خواهد برای خودش بازار گرمی کند. در حالی که خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم که آنقدر توانایی به من داده که نیازی نباشد به دنبال بازار گرمی و این گونه مسائل باشم. روزی که من آقای گل فوتبال ایران شدم نیاز به بازار گرمی نبود و این به دلیل خواست خدا و تلاش خودم بود. خدا به من همیشه عزت داده و این برای من بهترین پاداش بود.

فارس: مثل اینکه دل پری از اتفاقات اخیر داری؟

خیر، حرف من این است که هیچ وقت دنبال بازار گرمی نبوده‌ام. آقای گل شدم و خدا به من کمک کرد تا تیم‌های زیادی برای جذب من تلاش کنند و هیچ نیازی به بازار گرمی نداشتم. اما متاسفانه برخی از دوستان حرف‌هایی به زبان آوردند که کریم می‌خواهد بازار گرمی کند. من در مورد این وضعیت هیچ حرفی نمی‌زنم.

فارس:بالاخره می‌خواهی در پرسپولیسی بمانی یا بروی؟

فعلا به هیچ تیمی جواب مثبت و منفی نداده‌ام. هنوز مشخص نیست که در نیم فصل دوم در پرسپولیس هستم یا خیر. به من اجازه بدهید به موقع خودش حرف بزنم.

فارس: ماجرای پیشنهاد باشگاه سلتیک چه بود؟

این باشگاه با من صحبت کرد اما به آنها هم گفتم به شما جواب می‌دهم. اول تصمیمم این بود که جواب منفی بدهم، اما همه چیز را گذاشته‌ام تا نیم فصل. عجله نکنید، به نظر من حرف و حدیث های زیادی مبنی بر گرفتن پول‌های میلیاردی برای من مطرح شد اما هر فوتبالیستی که این پول‌ها را می‌گیرد،زحمت می‌کشد و بدون زحمت به این پول‌ها نمی‌رسد. اصلا هر کسی که این پول‌ها را می‌گیرد نوش جانش. هر کسی که درباره عملکرد من انتقاد‌هایی داشت خواهش می‌کنم در 5 سال گذشته عملکرد مرا بررسی کند و بعد هر چه دوست دارد بگوید.

فارس: دوست داشتی مقابل تراکتور سازی بازی می‌کردی؟

بله، خیلی خیلی دوست داشتم مقابل تراکتورسازی بازی کنم. باور کنید یکی از بازی‌های که دوست داشتم در ورزشگاه آزادی به میدان بروم بازی با تراکتورسازی بود اما متاسفانه نشد. انشاالله سایر بچه‌ها بتوانند با تلاش امتیاز این بازی را تا قبل از نیم فصل کسب کنند.

فارس: علی کریمی هم به عنوان دومین بازیکن آسیا انتخاب شد؟

خیلی خوشحالم که کریمی را در بین 3 بازیکن برتر آسیا دیدم. بیشتر خوشحال می‌شدم که علی آقا مرد اول سال آسیا می‌شد اما با این انتخاب هم چیزی از ارزش‌های این اسطوره مثال زدنی فوتبال کشورمان کم نمی‌شود.

کریمی در این سن و سال که همه می‌گفتند فوتبال را باید کنار بگذارد در بین 3 بازیکن برتر آسیا قرار گرفت، این مسئله‌ای نبود که بخواهیم بگوییم ایرانی‌ها رای دادند و بنا بر دلایل خاص خودش بود. کل آسیا به کریمی رای دادند و به نظرم این یک افتخار برای فوتبال ایران است.

فارس: آقای انصاری‌فرد هواداران پرسپولیس دوست ندارند تو از این تیم جدا شوی؛ با آنها چه حرفی داری؟

هواداران دعا کنند که انشاالله در پرسپولیس بمانم. من بازیکنی هستم که هر وقتی که با یک تیم قرارداد امضا کنم و لباس آن تیم را بپوشم با همه وجودم برای تیمم تلاش می‌کنم. پرسپولیس هم تیمی بود که دوستش داشتم و بالاخره به آن پیوستم اما باید ببینیم که سرنوشتم را خدا چگونه از این به بعد مشخص خواهد کرد.

۱۳۹۱/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...