نسخه چاپی

نظر بهترین بازیكن سال آسیا درباره ایران

بهترین بازیكن سال آسیا با اعلام اینكه شانس كره برای رفتن به جام جهانی بسیار بالاست، تماشاگران ایرانی را دلیل اصلی شكست كره در استادیوم آزادی دانست.

لی کئون هو که پنج‌شنبه شب به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد در گفت‌وگویی اختصاصی باایسنا در مالزی در خصوص شانس کره برای راهیابی به جام جهانی اظهار کرد: از آنجا که ما بازی‌های خانگی زیادی در پیش داریم شانس صعودمان و رفتن به جام جهانی برای ما بالاست و از طرف دیگر ایران با دارا بودن بازیکنان خوب و همچنین توان بالقوه شانس بالایی برای صعود به جام جهانی دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه از بین ایران و ازبکستان کدام تیم شانس بیشتری برای صعود دارد، گفت: از نظر من هر دو تیم قوی هستند و پیش‌بینی اینکه کدام تیم به جام جهانی صعود خواهد کرد بسیار سخت است. به نظر من دو تیم شانس مساوی برای صعود از این گروه و راهیابی به جام جهانی دارند.

وی درباره شکست کره جنوبی برابر ایران در استادیوم آزادی اظهار کرد: در این بازی کره شانس‌های زیادی را برای رسیدن به گل از دست داد. از طرف دیگر هواداران پرشمار و پرشور حاضر در استادیوم یکی از دلایل اصلی شکست ما بود و آنها در پیروزی ایران نقش مهمی ایفا کردند.

لی کئون درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا گفت: همانطور که پس از مراسم گفتم من از این عنوان بسیار خوشحالم. انقدر احساس خوبی داشتم که انگار روی زمین نبودم. به هر حال کسب این عنوان برای هر بازیکنی در آسیا افتخار است و من بسیار خوشحالم که در کنار کریمی این عنوان را به دست آوردم.

۱۳۹۱/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...