نسخه چاپی

آرزوی محال اصلاح طلبان

عکس خبري -آرزوي محال اصلاح طلبان

حمیدرضا ترقی گفت:آرزوی محالی برای اصلاح طلبان خواهد بود كه بدون پرداخت هزینه به عرصه سیاسی كشور بازگردند.

حميدرضا ترقي ،عضو ارشد حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با آريا تاکيد کرد:اصلاح طلبان در سال 88عامل اصلي اعتشاشات و بي ثباتي در کشور بودند بنابراين بايد بدانند ورودشان به عرصه انتخابات پيش رو بدون مرزبندي با جريان فتنه نگراني مردم و مسئولين را نسبت به تکرار حادثه 88 به وجود مي آورد که البته نگراني به جايي است.
وي افزود:افرادي که در فتنه 88دخيل بودند بايد تکليف خود را با اين جريان مشخص کنند تا طبق قانون اجازه حمايت از کانديداي مطلوبشان را داشته باشند.
اين فعال سياسي گفت:بر اساس قانون به اعتراض کساني که به نتيجه انتخابات 88اعتراض داشتند رسيدگي شد بنابراين نبايد فراتر از قانون توقع داشته باشند در واقع مفهوم قانون گرايي اين نيست که قانون به نفع آنها حکم بدهد بنابراين کساني که همچنان بر اين مواضع تاکيد دارند نشان مي دهندکه بنا دارند همان فتنه 88را تکرار کنند.
وي با رد تندروي ها از سوي همه جريان هاي سياسي تصريح کرد:هيچ جرياني نبايد فراتر از قانون عمل کند اما از طرفي نبايد انتظار داشت با جرياني که در حق نظام ظلم کرده و يکي از حماسي ترين دست آوردهاي مشارکت مردم در کشور را زير سوال برده برخورد خوبي شود و به آنها نگويند بالاي چشم شما ابروست.
ترقي ادامه داد:ما نبايد اجازه بدهيم فضاي سياسي کشور راديکالي شود اما اصلاح طلبان هم نبايد توقع داشته باشند بدون آنکه هزينه اي پرداخت کنند اجازه بازگشت به قدرت به آنها داده شود در واقع آرزوي محالي براي اصلاح طلبان خواهد بود که بدون پرداخت هزينه به عرصه سياسي کشور بازگردند.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامي خاطرنشان کرد: اصولگرايان در وهله اول به دنبال متعهد کردن اصلاح طلبان به قانون هستند نه حذف اين طيف البته اعتقاد به حذف اصلاح طلبان هم اگر در بين اصولگرايان وجود داشته باشد منظور حذف تندروها و ساختارشکنان اصلاح طلب است که به قانون اساسي پايبند نيستند اما معتدلين اين طيف مي توانند در عرصه سياسي کشور به فعاليت خود ادامه دهند.

۱۳۹۱/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...