نسخه چاپی

بیش از 110 میلیارد ریال تسهیلات كرونایی در كهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

عکس خبري -بيش از 110 ميليارد ريال تسهيلات کرونايي در کهگيلويه و بويراحمد پرداخت شد

مدیركل تعاون،كار و رفاه اجتماعی كهگیلویه و بویراحمد گفت: تا كنون بیش از 110 میلیارد ریال تسهیلات به كسب و كارهای آسیب دیده از كرونا در استان پرداخت شده است.

به گزارش نمابه نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاهاجتماعی کهگیلویه و بویراحمد،پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین جلسه گروه کاری اشتغال کهگیلویه وبویراحمد با ریاست معاون امور اقتصادی استاندار گفت: تاامروز مبلغ 570 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در بانک های عامل استان موجودست که 110 میلیارد ریال آن تا کنون پرداخت شده است.
وی افزود:با توجه به این که طی ماه گذشته رشدنسبی در پرداخت تسهیلات کرونایی وجود داشته است اما این آمار قابل قبولنیست و بانک های عامل ملزم به پرداخت مبالغ تعیین شده تا پایان شهریور ماههستند.
نیک مرام ادامه داد: بدون حمایت دستگاه های اجرایی وبانک ها، واحدهای تولیدی نمی توانند فعالیت خود را ادامه دهند و اینامر باعث بیکاری کارگران و متوقف شدن واحدهای تولیدی خواهد شد.
وی به تشریح اقدامات بانک های عامل در خصوص پرداختتهسیلات کرونا پرداخت و گفت: انتظار می رود همانگونه که در پرداخت تسهیلاتروستایی و عشایری موفق عمل کردیم بتوانیم در تسهیلات کرونایی نیز به اینمهم دست یابیم.
نیک مرام خاطرنشان کرد: 3960 میلیارد ریال سهم استان در تسهیلات روستایی و عشایری ابلاغ شده که تا کنون 77 درصد پرداختی داشته ایم.

۱۳۹۹/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...