نسخه چاپی

عرضه‌های اولیه امسال به عدد ۱۹ رسید

عکس خبري -عرضه‌هاي اوليه امسال به عدد ?? رسيد

تعداد ۵ میلیارد و ۲۹۷میلیون سهم شركت توسعه و عمران امید، چهار‌‌‌شنبه همین هفته با نماد معاملاتی "ثامید" در بورس اوراق بهادار تهران عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش نما ، تعداد ۵ میلیارد و ۲۹۷میلیون و ۵۵۰ هزار سهم شرکت توسعه و عمران امید معادل ۱۵درصد سهام این شرکت، چهار‌‌‌شنبه(۱۹ شهریور) به‌عنوان نوزدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه در بازار دوم بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.
این میزان سهام در محدوده قیمتی ۱۶۶۰تا ۱۷۵۰تومان برای هر سهم و با سهمیه ۱۲۰۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.
همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا، متعهد عرضه شرکت گروه توسعه ساختمان تدبیر و متعهد خرید نیز شرکت تامین سرمایه نوین به میزان ۵۰ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.
گفتنی است تعداد ۵ میلیارد و ۲۹۷میلیون و ۵۵۰ هزار سهم شرکت توسعه و عمران امید در حالی پس فردا عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، ۴ میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۴۰ هزار سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد یک میلیارد و ۵۹میلیون و ۵۱۰ هزار سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.
این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد./ایسنا

۱۳۹۹/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...