نسخه چاپی

تعویض پلاك خودرو فقط با «نوبت‌دهی اینترنتی»

عکس خبري -تعويض پلاک خودرو فقط با «نوبت‌دهي اينترنتي»

محمدی، رئیس مركز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: خدمات رسانی در مراكز تعویض پلاك خودرو و موتورسیكلت در پایتخت فقط با نوبت دهی اینترنتی انجام می‌شود.

به گزارش نما ، سرهنگ علی محمدی تصریح کرد: از فردا ۴ مرکز شماره گذاری خودرو (اتحاد در تهرانپارس، الغدیر در یافت‌آباد، چیتگر در جاده مخصوص کرج و باقرشهر)، به مراجعه کنندگان حضوری، بدون داشتن نوبت اینترنتی؛ خدمات ارائه نمی دهند.

به گفته رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا؛ بخشی از مرکز میثم در وردآورد و خاوران در جاده خاوران به صورت حضوری به مراجعان خدمت ریانی می‌کنند که از هفته آینده ظرفیت حضوری این مراکز نیز لغو می‌شود و مراکز میثم و خاوران مانند مراکز اتحاد، الغدیر، چیتگر و باقرشهر فقط به صورت نوبت‌دهی اینترنتی خدمت رسانی خواهند کرد و از هفته آینده مراکز شماره‌گذاری موتورسیکلت هم به صورت نوبت‌دهی اینترنتی فعالیت خواهند کرد.

هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه نوبت‌دهی یا از طریق سایت پلیس راهور در سامانه نوبت بگیرند و در ساعت مقرر برای شماره‌گذاری مراجعه کنند.

۱۰مرکز در تهران برای شماره‌گذاری و تعویض پلاک فعالیت می‌کنند؛ دو مرکز ویژه خودروسازان و شماره‌گذاری نوشماره‌هاست که در داخل ساختمان خودروسازان مستقر است؛ دو مرکز هم مخصوص موتورسیکلت‌هاست و ۶ مرکز هم تعویض پلاک خودروها را انجام می‌دهند که از هفته آینده هر ۶ مرکز پلاک‌گذاری خودرو به همراه دو مرکز پلاک‌گذاری موتورسیلکت در تهران کار تعویض پلاک را برای افرادی انجام می‌دهند که اینترنت نوبتی گرفته باشند.
بازار

۱۳۹۹/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...