نسخه چاپی

واكنش‌ها به قرعه كشی مقدماتی جام جهانی 2014

مربیان و مسئولان تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل به صعود خود اطمینان دارند!

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آئين قرعه كشي مرحله نهايي انتخابي جام جهاني در مالزي برگزار شد و 10 تيم راه يافته حريفان خود را شناختند. مربيان ومسئولان تيم‌ها پس از پايان مراسم درباره حريفان خود صحبت كردند.

كارلوس كي‌روش:

مهمترين چيز براي ما اين است كه همين الان خود را براي حضور پر قدرت در اين مرحله آماده كنيم به ويژه اينكه در اين گروه دو تيم پرقدرت و مدعي وجود دارند كه نبايد آنها را دست كم گرفت. با قدرت در تمام بازي‌ها شركت خواهيم كرد. بايد خود را براي اين مرحله آماده كنيم و با آمادگي كامل مقابل حريفان ظاهر شويم.

شهرت مقصود اف، دستيار سرمربي ازبكستان:

نمي‌توان به طور قطع گفت كه چه تيمي قوي و چه تيمي ضعيف است. چرا كه بايد براي تمام تيم‌ها احترام كامل را قائل شويم. مهم نيست كه در چه گروهي قرار گرفته‌ايم و با چه تيم‌هايي بازي مي‌كنيم چرا كه ما مي‌خواهيم با استراتژي‌ خاص خود به ميدان برويم.

فهد الثاني دستيار سرمربي قطر:

بر اين باورم كه كره جنوبي و ايران شانس اصلي صعود از اين گروه هستند اما اين بدين معنا نيست كه لبنان و ازبكستان تيم‌هاي ضعيفي هستند چرا كه آنها هم براي صعود انگيزه لازم را دارند و با تمام قدرت شركت خواهند كرد. قطر براي صعود از اين گروه بايد در بهترين حالت خود باشد.

چون هان چين، مدير تيم ملي فوتبال كره جنوبي:

بايد بگويم كه ما آماده رقابت پر قدرت در اين گروه هستيم. فرصت براي اشتباه وجود ندارد و به تمام بازي‌هاي همچون بازي نهائي نگاه مي كنيم. ايران همچون گذشته تيمي قوي است و انتظار داريم كه چالش بزرگي در سر راه ما باشد.

زيكو سرمربي تيم ملي فوتبال عراق:

در گروه سختي قرار گرفته‌ايم. تمام تيم‌ها قوي هستند اما من به بازيكنانم اطمينان كامل را دارم و كاملا آماده رقابت هستم.

گري موريتي، مدير تيم ملي فوتبال استراليا:

اين گروه پر از چالش و مبارزه طلبي است اما اين چيزي است كه ما عاشق آن هستيم . ديدار با اردن جالب خواهد بود چرا كه تا الان با آنها بازي نكرده‌ايم. درباره عمان هم بايد بگويم كه در آخرين باري كه با آنها بازي كرديم متحمل شكست شديم تمام تلاش خود را به كار خواهيم گرفت تا اين بار آنها را شكست دهيم. براي ديدار با عراق ديگر تيم اين گروه هم آماده‌ايم و لحظه شماري مي‌كنيم.

به گزارش ايسنا،‌ آيين قرعه كشي آخرين مرحله‌ي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در منطقه‌ي آسيا، امروز ( جمعه) در كوالالامپور برگزار شد؛ تيم‌هاي كره جنوبي، ايران، ازبكستان،‌ قطر و لبنان در گروه نخست و تيم‌هاي استراليا، ژاپن، عراق، اردن و عمان در گروه دوم قرار گرفتند و از خرداد ماه سال 91 رقابت‌خود را براي رسيدن به برزيل آغاز خواهند كرد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...