نسخه چاپی

واكنش ضعیف‌ترین تیم گروه A به قرعه كشی مقدماتی جام جهانی

بازیكنان تیم ملی فوتبال لبنان پس از قرار گرفتن در گروه A از قرعه خود ابراز ر ضایت كردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آئين قرعه كشي مرحله‌ي نهايي انتخابي جام جهاني در مالزي برگزار شد لبنان شگفتي ساز مرحله اول با تيم ملي فوتبال كشورمان همگروه شد. بعد از مراسم قرعه كشي خبرنگار لبناني با چند بازيكن ملي پوش مصاحبه گرفت كه آنها از اميدواريشان براي صعود از اين گروه خبردادند.

* زياد الصمد دروازبان لبنان

اينگونه نيست كه ما هيچ شانسي براي صعود از اين گروه را نداشته باشيم. تيمي كه مي‌تواند كويت و كره جنوبي را شكست دهد مطمئنا توانايي رقابت با ديگر تيم‌ها را نيز دارد. لبنان اين توانايي را دارد كه هر تيمي را در اين مرحله شكست دهد. مي‌خواهيم كاري انجام دهيم كه پيش از اين انجام نشده است. براي صعود به جام جهاني برزيل كاملا اميدوار هستيم و از افراد نااميد مي‌خواهيم كه تيم را ترك كنند. بايد آغاز خوبي داشته باشيم تا هموطنانم را به خود اميدوار كنيم.

* يوسف محمد كاپيتان لبنان تمام تيم‌هايي كه به اين مرحله راه يافته‌اند قدرتمند و قوي هستند. از اينكه در گروه اول قرار گرفتيم راضي هستيم. تنها نگراني كه در حال حاضر داريم از دست دادن محمود العلي در دو بازي اول است. او در مرحله مقدماتي نمايش بسيار خوبي داشت و نقش بسزايي را در صعود ما به اين مرحله ايفا كرد. با اين وجود اطمينان دارم كه سرمربي آلماني تيم مي‌تواند اين مشكل را حل كند.

*محمود العلي مهاجم لبنان

بايد بگويم كه بازيكنان لبنان توانائي صعود به مرحله بعد و شركت در رقابت ‌هاي جام جهاني 2014 برزيل را دارند. غير ممكن در جهان فوتبال وجود ندارد ما مي‌خواهيم با همان قدرت و توانايي را كه در مرحله گذشته داشتيم، در اين مرحله هم به نمايش گذاريم و جواز صعود به جام جهاني را كسب كنيم.

۱۳۹۰/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...