نسخه چاپی

عنایتی از نیم‌فصل دوم آبی‌پوش می‌شود

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص شایعه معاوضه عمران‌زاده با یكی از بازیكنان سپاهان گفت: عمران‌زاده سرقفلی استقلال است.

به گزارش نمابه نقل از فارس، بحث حضور رضا عنایتی و احمد جمشیدیان در تیم استقلال این روزها بیش از پیش مطرح می‌شود و امروز نیز شایعاتی مبنی بر معاوضه حنیف عمران‌زاده با یکی از بازیکنان تیم سپاهان در رسانه‌ها مطرح شده است.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شایعاتی که پیرامون این مسائل مطرح می‌شود گفت: اصلا بحث جدایی عمران زاده از استقلال مطرح نیست و باید بگویم این بازیکن سرقفلی استقلال است و برکت تیم ما محسوب می‌شود.

وی افزود: حتی هنگامی که در مالزی بودم با رحیمی در این خصوص هیچ صحبتی انجام ندادم.

وی تاکید کرد: شاید آنها بخواهند عمران زاده را به خدمت بگیرند اما تاکنون بحثی در این مورد نداشته‌ایم و به راحتی این بازیکن را از دست نخواهیم داد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در ادامه گفت و گو با فارس، گفت: ما احمد جمشیدیان را می‌خواهیم و آنها خواستار یکی از مدافعانمان شده‌اند و قرار است قلعه نویی نظرش را در این مورد بگوید اما در این بین نامی از حنیف عمران‌زاده به میان نیامده است.

فتح الله زاده در خصوص آخرین وضعیت عنایتی نیز گفت: از نظر ما کار با این بازیکن تمام است و او را استقلالی می‌دانیم.حتی قبل از سفرم به مالزی با مدیر عامل مس کرمان صحبت کردم و قرار شد مذاکرات ادامه داشته باشد و قصد دارم این کار را انجام داده تا به امید خدا عنایتی در نیم فصل دوم با پیراهن استقلال به میدان برود.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود جانواریو از فهرست آبی‌پوشان خارج خواهد شد تصریح کرد: جانواریو بازیکن خوب و بزرگی است و ما منتظر نظر کمیسیون پزشکی هستیم اما در صورتی که این بازیکن نتواند با ما ادامه دهد مجبور هستیم نام او را از فهرست خارج کنیم چون کار دشواری در نیم فصل دوم پیش روی ما است.

۱۳۹۱/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...