نسخه چاپی

سجادی: دلیل بازداشت صفایی را نمی‌دانم

معاون وزیر ورزش و جوانان معتقد است افتتاح مركز آموزش علمی كاربردی باشگاه پرسپولیس رویكرد جدید فكری و علمی را به ورزش خواهد آورد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حمید سجادی در جمع خبرنگاران پس از افتتاح مرکز آموزش علمی – کاربردی پرسپولیس، عنوان کرد: خیلی خوشحالم که پرسپولیس این کار را انجام داد و افتتاح این مرکز کار ارزشمندی است. افتتاح این مرکز باعث می‌شود رویکرد جدید فکری و علمی به ورزش ما آورده شود که برای مخاطبان فوتبال هم جذاب خواهد بود. همچنین از همه کسانی که حمایت کرده‌اند تا این کار انجام شود، به ویژه آقای عباسی و رویانیان تشکر می‌کنم.

سجادی همچنین سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا بازداشت کریم صفایی به دلیل شکایت وزارت ورزش و جوانان است؟ تصریح کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره اصلاح اساسنامه توضیح داد: کارهای اصلاح اساسنامه انجام می‌شود. اصلا این کار از دو سال پیش آغاز شده بود و در آینده نزدیک نیز به پایان خواهد رسید.

سجادی همچنین درباره انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیا، خاطر نشان کرد: این انتخاب جای تعجب ندارد، بلکه باید برای آن تبریک هم بگوییم. مطمئنا AFC برای نمره دادن به فدراسیون‌ها شاخص‌های معینی دارند، مثلا ممکن است فاکتور توسعه فوتبال یا توسعه فوتبال پایه از جمله شاخص‌های AFC باشد. ما نمی‌توانیم همه شاخصه‌ها را در قهرمان شدن خلاصه کنیم. فکر می‌کنم AFC جمیع جهات را در نظر گرفته است و فدراسیون ایران را انتخاب کرده است. این انتخاب باعث خوشحالی وزارت ورزش و جوانان است و امیدواریم بقیه فدراسیون‌ها نیز این گونه مقام‌ها را کسب کنند.

۱۳۹۱/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...