نسخه چاپی

حاشيه مراسم افتتاح دانشگاه پرسپوليس

تعجب ژوزه از گریه‌های رویانیان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اینكه مدیرعامل باشگاه با صدای بلند گریه كرد متعجب شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مراسم افتتاحیه مرکز علمی کاربردی باشگاه پرسپولیس صبح امروز از ساعت 10:20 با حضور محمد رویانیان، اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی، یحیی‌گل‌محمدی، مهدی مهدوی‌کیا، مانوئل ژوزه و دستیارانش، ملکیان رئیس باشگاه پیکان، سید جلال حسینی و محسن بنگر برگزار شد.

* علی کفاشیان پس از اینکه 40 دقیقه از مراسم گذشته بود وارد شد و در ابتدا در انتهای سالن نشست که رویانیان به سمت او رفت و وی را به جلو آورد. در مراسم مجمع فدراسیون فوتبال رویانیان و فتح‌الله‌زاده در حالی مراسم را ترک کردند که نسبت به جایگاه خود در انتهای سالن معترض بودند.

* حمید سجادی پس از یک ساعت از مراسم وارد سالن شد و با رخصت از پیشکسوتان پرسپولیس و مقام معظم رهبری این دانشکده را افتتاح کرد.

* ساعت 11:15 ژوزه از رویانیان اجازه گرفت که به علت آغاز تمرینات در ساعت 12 سالن را ترک کرد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از جدیت او تشکر کرد و اجازه خواست که مهدوی‌کیا همراه آنها باقی بماند اما ژوزه اعلام کرد که اگر او بیاید بهتر است و به این ترتیب کاپیتان سرخپوشان سالن را ترک کرد.

* شعار این مراسم برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری بود که فرمودند: «اگر بخواهم در جمله‌ای کوتاه بگویم از شما جوانان چه می‌خواهم، می‌گویم تحصیل، تهذیب، ورزش»

* 15 دقیقه از مراسم به مداحی و سوگواری سالار شهیدان اختصاص داشت. در این مراسم گریه‌های بلند رویانیان مورد توجه تمام عکاسان قرار گرفت. ژوزه نیز از این موضوع تعجب کرد و مترجم خود را صدا کرد تا برای او ترجمه کند. ناجی مربی مصری پرسپولیس نیز گریه کرد.

* این ساختمان در 5 طبقه 10 واحدی به صورت اجاره‌ای در اختیار پرسپولیس قرار گرفته است.

* ژوزه کنار بهداد سلیمی رفت و دستی بر بازوان قوی‌ترین مرد جهان زد و با او خوش و بش کرد.

* تاج و کفاشیان برای دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

* رویانیان در حاشیه مراسم از 5 پیشنهاد باشگاه‌های شرقی و غربی آسیا و اروپایی برای بازیکنان پرسپولیس خبر داد. انصاری‌فرد، پولادی و آقازمانی از جمله این بازیکنان بودند که در نیم فصل در مورد آنها تصمیم گیری صورت می‌گیرد. همچنین درباره انصاری‌فرد اعلام کرد که جلسه‌ای با ژوه خواهیم داشت تا در مورد او تصمیم گیری شود.

۱۳۹۱/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...