نسخه چاپی

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با نما:

فرار اصلاح طلبان از پاسخگویی به عملكرد دولت/ اصلاح‌طلبان نمی‌توانند بگویند دولت از ما نیست

عکس خبري -فرار اصلاح طلبان از پاسخگويي به عملکرد دولت/ اصلاح‌طلبان نمي‌توانند بگويند دولت از ما نيست

ابراهیمی با بیان اینكه اصلاح طلبان می خواهند فقط با موضع گیری های خود از دولت فاصله بگیرند، گفت: در اصل آنها می خواهند خودشان را از عملكرد دولت تبرئه كنند در حالی كه موفق نخواهند شد چرا كه مردم به خوبی می دانند كه آنها در دولت تاثیرگذار هستند.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار نما، درباره عبور جریان اصلاحات از دولت، گفت: اصلاح طلبان در انتخابات ۹۲ و ۹۶ از «حسن روحانی» رسما حمایت کردند و پس از شکل گیری دولت نیز در ترکیب کابینه سهیم بودند براین اساس نقش این جریان سیاسی در دولت بویژه تیم اقتصادی دولت پررنگ است.
وی تصریح کرد: وضعیت فعلی، آشی است که اصلاح طلبان برای مردم پخته اند و این مشکلات بوجود آمده است.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه نقش تحریم ها در بروز و ظهور مشکلات کم رنگ است و کارشناسان اقتصادی نیز به این نکته اذعان داشته اند، اظهار داشت: بیشتر مشکلات مربوط به نحوه مدیریت تیم اقتصادی دولت برمی گردد، اگر دقت کنیم پی خواهیم برد سرنخ دست اصلاح طلبان است.
ابراهیمی با بیان اینکه اصلاح طلبان می خواهند فقط با موضع گیری های خود از دولت فاصله بگیرند، گفت: در اصل آنها می خواهند خودشان را از عملکرد دولت تبرئه کنند در حالی که موفق نخواهند شد چرا که مردم به خوبی می دانند که آنها در دولت تاثیرگذار هستند.
وی تاکید کرد: البته جایگاه و نفود اصلاح طلبان را فقط نباید در حوزه اقتصاد خلاصه کرد بلکه آنها در حوزه های دیگر دولت هم تاثیرگذار بوده و هستند اما به دلیل آنکه با خروجی و کارکرد قابل قبولی روبه رو نشده اند می خواهند از دولت فاصله بگیرند در صورتی که باید به مردم پاسخگو باشند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که آیا عبور اصلاح طلبان از دولت و رئیس جمهور به دلیل انتخابات سال آینده است؟، اظهار داشت: آنچه مسلم است این جریان نقش اصلی در پیروزی کاندیدای خود در انتخابات گذشته ریاست جمهوری ایفا کرد و در پسا انتخابات هم مسئولیت هایی را برعهده گرفته اند اما از آنجا که ماموریت آنها رو به پایان است و گره ای از مشکلات هم باز نشده است می خواهند خود را جدا از دولت معرفی کنند.
ابراهیمی اضافه کرد: بخواهیم منصافه نگاه کنیم نباید در مقطع کنونی آنها با فاصله گذاری خود را از دولت جدا کنند؛ اصلاح طلبان به جای این کارها و تحرکات مسئولیت باشند و اعتراف کنند اشتباه کرده اند.
وی گفت: باید به مردم جوابگو باشند، شاید پاسخ آنها مردم را قانع کند و جامعه بپذیرد که تلاش هایی صورت گرفته اما به این نتیجه نرسیده اند؛ این بی انصافی است که اصلاح طلبان کلا خودشان را کنار بکشند.

۱۳۹۹/۶/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...