نسخه چاپی

واكنش حبیبی به اظهارات اخیر خوئینی‌ها

دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: بهتر است موسوی خوئینی‌ها قبل از هرگونه اظهارنظری، رفتارهای سیاسی گذشته خود را مورد بازخوانی قرار دهند و سپس ادعای اصولگرایی كنند.

به گزارش نما، محمدنبي حبيبي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات اخير موسوي خوئيني‌ها مبني بر اصولگراتر از اصولگرايان بودن اصلاح‌طلبان،‌ اظهار داشت: تعريف ما با خوئيني‌ها از اصولگرايي متفاوت است.

دبيرکل حزب موتلفه خاطرنشان كرد: اگر بخواهيم مصداقي صحبت کنيم بايد از خوئيني‌ها بپرسيم که نقش مجمع روحانيون مبارز و شخص خوئيني‌ها در قضاياي فتنه 88 چه بوده است و براي مقابله با فتنه چه کردند؛ سکوت و يا همراهي با برخي از سران فتنه؟

وي افزود: رفتار مجمع روحانيون مبارز بسيار غيراصولگرايانه بود و حتي تاکنون نيز حاضر نشده‌اند که ادعاي دروغ برخي از سران فتنه مبني بر تقلب در انتخابات را رد کنند اما اين در حالي است که مقام معظم رهبري انتخابات 88 را يک حماسه بزرگ تلقي کردند، با اين حال موضع‌گيري شخص خوئيني‌ها فراخواندن مردم به خيابان‌ها در اعتراض به انتخابات 88 بود.

حبيبي در ادامه به اصلاح‌طلبان توصيه کرد بهتر است وي قبل از هرگونه اظهارنظري رفتارهاي سياسي گذشته خود را مورد بازخواني قرار دهند و سپس ادعاي اصولگرايي کنند.

دبيرکل حزب موتلفه در پايان به علت تفاوت‌ سازوکارهاي حزب موتلفه طي انتخابات گوناگون گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: به مقتضاي شرايط سياسي،‌ مواضعي متناسب با شرايط هر انتخابات گرفتيم که هيچ‌کدام هم تصادفي نبود و همواره در جهت مراقبت از اصول سعي کرديم سازوکار مناسبي را اتخاذ کنيم.

۱۳۹۱/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...