نسخه چاپی

نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به احمدی نژاد

در پی اخبار منتشر شده پیرامون انتخاب سعید مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای به رئیس جمهور، سوالاتی درباره این انتخاب مطرح كرده است.

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد
ریاست محترم جمهور
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت حضرتعالی
با توجه به اخبار این چند روزه ظاهراً تصمیم گرفته شده است که آقای سعید مرتضوی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی معرفی شود. در این رابطه و با اذعان به انجام برخی خدمات توسط جناب آقای مرتضوی، برخی سوالات و ابهامات وجود دارد که جنبش عدالتخواه دانشجویی علاقه مند است ضمن شنیدن پاسخ آنها دلایل حضرتعالی را پیرامون این انتخاب دریافت کند.

اولا با توجه به کارکردها و جایگاه سازمان تامین اجتماعی، جناب آقای مرتضوی تخصص لازم برای تصدی این پست را دارا نمی باشد. پس انتخاب ایشان برای برعهده گرفتن این مسئولیت چگونه قابل توجیه است؟

ثانیا مگر چه نکات مثبتی در کارنامه عملکرد ایشان در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وجود دارد که اکنون قرار است به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی معرفی شوند؟ دستاورد مثبت ایشان در سمت قبلی چیست؟

ثالثا ابهامات و سوالات فراوانی پیرامون عملکرد ایشان خصوصا در قضایایی مانند کهریزک، گم شدن پرونده های فروش سوالات آزمون پزشکی دانشگاه آزاد، کسب مدرک ایشان از دانشگاه آزاد و… در میان عامه مردم خصوصا دانشجویان وجود دارد. با توجه به این مسائل، جنبش عدالتخواه دانشجویی خواستار پاسخ گویی حضرتعالی در رابطه با این انتخاب است.

جنبش عدالتخواه دانشجویی

۱۳۹۰/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...