نسخه چاپی

كسب یك برنز در جام «علی‌اف»

نخستین روز از رقابت‌های بین المللی جام علی علی اف روسیه در حالی به پایان رسید كه احسان امینی آزادكار وزن 84 كیلوگرم كشورمان موفق به كسب مدال برنز شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مصاف آزادکاران اوزان اول تورنمنت جام علی علی اف که از ظهر امروز در شهر ماخاچ کالا مرکز جمهوری داغستان روسیه آغاز شده بود با کسب یک مدال برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

بنابراین گزارش احسان امینی نماینده وزن 84 کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی برابر رقبای خود در مرحله نیمه نهایی مغلوب کشتی گیری از روسیه شد، اما در دیدار رده بندی با برتری مقابل کشتی گیری از کشور میزبان به مدال برنز دست یافت.

محمد جواد ابراهیمی دیگر نماینده کشورمان نیز در این وزن به مقام پنجم رسید که البته در این وزن 12 کشتی گیر حضور داشتند.

محمد طهماسبی زاده در وزن 55 کیلوگرم نیز که به جمع هشت کشتی گیر برتر این وزن راه یافته بود در این مرحله با قبول شکست مقابل کشتی گیری از روسیه از دور مسابقات کنار رفت. در این وزن نیز 11 کشتی گیر به روی تشک رفتند.

محمد نادری نیز در وزن 66 کیلوگرم با شکست رقبای خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله مقابل کشتی گیری از روسیه مغلوب شد و به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد. ضمن اینکه میثم نصیری دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز با شکست مقابل کشتی گیر روس نتوانست صاحب مدال شود. در این وزن 30 کشتی گیر حضور داشتند.

نمایندگان اوزان 60، 74، 96 و 120 کیلوگرم کشورمان نیز از فردا به میدان می روند.

۱۳۹۱/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...