نسخه چاپی

پیروانی: برادرم در بستر بیماری برای پرسپولیس آرزوی برد داشت/ قانون برای AFC كمرنگ تر است

مدیر تیم پرسپولیس گفت: حال غلامحسین پیروانی بهتر شده و در صحبتی كه با وی داشتم برای پرسپولیس آرزوی برد داشت.

به گزارش نما، افشین پیروانی درباره آخرین وضعیت غلامحسین پیروانی، برادر خود پس از بستری شدن وی در بیمارستان اظهار داشت: خدا را شاکریم که حال آقا غلام الان بهتر است اما چند روز گذشته حال خوبی نداشت. جراحی کوچکی انجام داده بود که متأسفانه بر اثر این جراحی تا حدی شرایطش حاد شده بود.

وی افزود: الحمدالله با خودش صحبت کردم و خدا را شکر می‌کنم شرایط خوبی دارد. برای هموطنان عزیزم آرزوی سلامتی دارم و از خدا می‌خواهم به اخوی عزیزم هم سلامتی بدهد. آقا غلام برای تیم پرسپولیس هم آرزوی برد مقابل التعاون را داشت.

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: ان‌شاءالله دیگر هیچ کس در بستر بیماری نباشد و تمام مریض‌ها شفا پیدا کنند اما در این 4-3 روز روزهای سختی برای ما گذشت. باز هم خدا را شکر می‌کنم که آقا غلام عزیزمان کم کم سلامتی‌اش را به دست آورده و ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر از بیمارستان مرخص شود. از هموطنان عزیزمان و طرفداران خوب پرسپولیس که همه دست به دعا بودند و پیغام‌ها و انرژی مثبتی می‌فرستادند هم تشکر می‌کنم.

پیروانی در مورد ایمیل خود به AFC برای پیگیری حذف نام فارس از صحبت‌های حمید مطهری درباره خلیج فارس توضیح داد: در جلسه هماهنگی بازی‌ها تأکید کردم فیفا و AFC مدام نامه می‌زنند و فدراسیون ما را تحت فشار می‌گذارند که دولت و مجلس در ورزش دخالت می‌کنند، اما این که به یکباره حق پخش را به ایران ندهند و یا مربی تیم ما مصاحبه‌ای کند و صحبت‌های وی تحریف شود، نشان می‌دهد قانون برای آنها کم‌رنگ‌تر است.

وی ادامه داد: ایمیلی را تنظیم کرده و به عنوان مدیر پرسپولیس طبق وظیفه ام به AFC فرستادم. فدراسیون و باشگاه پرسپولیس هم نامه نگاری کرده بودند اما بحمدالله اتفاقات خوبی افتاده، باز هم می‌گویم ورزش را نباید با سیاست قاطی کنیم.

۱۳۹۹/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...