نسخه چاپی

با نیامدن استراماچونی دنیا به آخر نرسیده است

عکس خبري -با نيامدن استراماچوني دنيا به آخر نرسيده است

پیشكسوت باشگاه استقلال گفت: برخی هواداران جوان و احساسی هستند و البته من برای احساسات رقیق و حس علاقه شدیدی كه به تیم‌شان دارند احترام ویژه‌ای قائل هستم ولی وقتی كاری نمی‌شود، دیگر نمی‌شود.

به گزارش نما، اکبر کارگرجم درباره وضعیت این روزهای نیمکت تیم استقلال با ما همکلام شد و معتقد بود می‌توان با مربی ایرانی هم همه کار کرد.

آقای کارگرجم! وضعیت سرمربی خارجی مد نظر استقلال هم مشخص شد و استراماچونی آمدنی نیست. حالا تکلیف چیست؟
به هر حال این مربی فصل قبل توانست تغییرات خوبی در تاکتیک تیمی استقلال ایجاد کند. البته استقلال در دوران وینفرد شفر هم تاکتیک خوبی را اجرا می‌کرد و توانسته بود فوتبال آلمانی - آسیایی را در تیم جا بیندازد. میل به پیروزی و تداوم استقامت تا دقیقه ۹۰ از جمله مشخصات تیم شفر بود که نمی‌دانم چرا مسئولان باشگاه او را نخواستند.

استراماچونی چه تغییراتی در استقلال ایجاد کرد؟
این مربی جوان‌تر از شفر بود و جسارت بیشتری به خرج می‌داد و برآیند تغییرات شفر در استقلال را می‌شد در ترکیب هجومی استقلال و بازی با دفاع سه نفره شاهد بود که باعث شد این تیم هر حریفی را در نیم‌فصل اول تحت فشار بگذارد. استقلال با او داشت خوب به جلو می‌رفت که او را هم بیرون انداختند.

خودش نرفت؟
وقتی پولش را ندهند یعنی برو بیرون! من مفهوم دیگری از این کار درک نمی‌کنم. به هر حالا الان هم دنیا به آخر نرسیده و استقلال هرچه عنوان قهرمانی در لیگ برتر دارد با سرمربیان ایرانی بوده و این را می‌توان به فال نیک گرفت و به امثال فرهاد مجیدی، جواد نکونام یا محمود فکری که این فصل خیلی با صلابت تیم قائمشهری را به پایان لیگ رساند، میدان داد تا خودی نشان بدهند. چرا وقتی در این باره امتحانی نکرده‌اند اینقدر سنگ دیگران را به سینه می‌زنند.

الان خطاب شما هواداران هستند؟
آن‌ها جوان و احساسی هستند و البته من برای احساسات رقیق و حس علاقه شدیدی که به تیم‌شان دارند احترام ویژه‌ای قائل هستم و دوست داشتم خواسته‌شان برآورده شود ولی وقتی کاری نمی‌شود، دیگر نمی‌شود و باید به فکر راه چاره بود. دنیا که به آخر نرسیده است. من معتقدم استقلال با سرمربی ایرانی هم می‌تواند موفق شود.
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۳۹۹/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...