نسخه چاپی

مجید انصاری: كاندیداتوری خاتمی دروغ‌ است

در حالی دیروز خبر تصمیم مجمع روحانیون برای به میدان فرستادن سید محمد خاتمی، منتشر شد كه مجید انصاری این خبر را دروغ پردازی رسانه‌ها خواند و رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز گفت خاتمی تصمیمی برای كاندیداتوری ندارد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاين، فعاليتهاي انتخاباتي در اردوگاه اصلاحات بالا گرفته و هر روز کانديدايي از سوي اين جريان مطرح مي‌شود. در تازه ترين خبرها سايت مشرق از تصميم مجمع روحانيون مبارز براي به ميدان فرستادن خاتمي خبر داده است.

آنچنان که اين سايت منتشر کرده تيمي از اعضاي مجمع روحانيون ماموريت يافته اند تا با کانديداهاي جبهه اصلاحات از جمله عارف، شريعتمداري، مهرعليزاده، کواکبيان و جهانگيري ديدار و مذاکره داشته و آنها را از کانديداتوري منصرف نمايند.

مجيد انصاري عضو مجمع روحانيون مبارز اما با بيان اينکه فعلا تصميمي براي مصاحبه در خصوص تصميمات مجمع روحانيون درباره انتخابات ندارم، گفت: این سايت سايتي دروغ پرداز است.

عبدالله ناصري عضو بنياد باران نيز با بيان اينکه اطلاعي از تصميمات مجمع روحانيون ندارم، عنوان کرد: مجموعه بنياد باران تاکنون بحثي درباره انتخابات و کانديداتوري آقاي خاتمي نداشته است. در همين راستا نجفقلي حبيبي رئيس شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات خبر تشکيل کميته انتخاباتي از سوي خاتمي را تکذيب کرد و گفت که وي رسماً به اين شورا اعلام کرده که در انتخابات کانديدا نمي‌شود.

۱۳۹۱/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...