نسخه چاپی

300 دلار امشب در جیب آبی‌پوشان

مدیر عامل باشگاه استقلال در تمرین امروز تیمش حضور داشت و با بازیكنان در مورد مشكلات مالی صحبت كرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین تیم استقلال از ساعت 15:30 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد. در تمرین امروز علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل آبی پوشان حضور داشت و برای دقایقی با کادرفنی و بازیکنان استقلال صحبت کرد.

بازیکنان استقلال به محض دیدن مدیرعامل قصد صحبت با وی را داشتند که در این بین پژمان منتظری به نمایندگی از سایر بازیکنان در مورد مسائل مالی با فتح الله زاده صحبت کرد.

مدیرعامل استقلال پس از شنیدن صحبت های بازیکنان قول حل مشکلات مالی را داد.

* پس از اینکه تیم استقلال موفق شد الریان قطر را شکست دهد مدیرعامل آبی پوشان به طور نقدی ۷۰۰ دلار به همه بازیکنان داد و قرار شد ۳۰۰ دلار دیگر در تهران به آنها پرداخت شود. ظاهرا قرار است این پول امشب در اردوی آبی پوشان به بازیکنان پرداخت شود.

* الونگ الونگ که روز گذشته در تمرین حضور داشت امروز از غایبان بود.

*پرویز مظلومی در بخشی از تمرین امروز از بازیکنان خواست تا تمام هوش و حواس خود را به بازی فردا مقابل راه‌آهن معطوف کنند. مظلومی از آنها خواست که بازی با الریان در آسیا فراموش شود و مبادا بازیکنان در باد این برد بخوابند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به دویدن دور زمین پرداخته و سپس در قالب گروه های سه نفره و چهار نفره بازی آقا وسط انجام دادند. بخش پایانی تمرین ارسال از جناحین و استفاده از ضربات ایستگاهی بود که بازیکنان زیر نظر هنکه و فریبا این تمرین را انجام دادند.

* در تمرین امروز آبی پوشان تماشاگری حضور نداشت.

* تمرین تیم استقلال ساعت 16:30 به پایان رسید و بازیکنان پس از پایان تمرین راهی هتل آکادمی شدند.

تیم استقلال از ساعت 16 فردا در ورزشگاه آزادی میزبان راه آهن شهر ری خواهد بود.

۱۳۹۰/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...