نسخه چاپی

شناسایی ۳۷۱۲ بیمار جدید كرونا/ ۱۷۸ هموطن جان باختند

عکس خبري -شناسايي ???? بيمار جديد کرونا/ ??? هموطن جان باختند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تا كنون و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۷۱۲ بیمار جدید مبتلا به كووید۱۹ در كشور شناسایی شد كه یك هزار و ۸۱۷ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش نما، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۷۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۸۱۷ نفر از آنها بستری هستند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۲۹ هزار و ۱۹۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۴ هزار و ۶۵۶ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۶۳ هزار و ۷۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۹۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون سه میلیون و ۸۰۰ هزار و ۶۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی هشدار داد: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

۱۳۹۹/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...