نسخه چاپی

ترامپ: در مقابله با كرونا نمره «+A» می‌گیریم!/ نه فقط یك كار خوب كه كار خارق‌العاده‌ای انجام داده‌ایم!

عکس خبري -ترامپ: در مقابله با کرونا نمره «+A» مي‌گيريم!/ نه فقط يک کار خوب که کار خارق‌العاده‌اي انجام داده‌ايم!

رئیس‌جمهور آمریكا اعلام كرد در موضوع مقابله با همه‌گیری كرونا در این كشور به عملكرد خودش نمره «+A» می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از «ای‌بی‌سی نیوز»، در حالی که شمار قربانیان کرونا در آمریکا به عدد ۲۰۰ هزار نفر نزدیک شده رئیس‌جمهور این کشور به عملکرد خودش در مقابله با این بیماری عالی‌ترین نمره را داده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته در مصاحبه تلفنی با برنامه «فاکس و دوستان» شبکه فاکس‌نیوز گفت در زمینه کنترل همه‌گیری کرونا به خودش نمره «+A» می‌دهد و دولتش کار خارق العاده‌ای انجام داده است.

ترامپ در این باره گفت «ما کار خارق العاده‌ای انجام داده ایم. نه فقط یک کار خوب یک کار خارق العاده.»

او در ادامه روابط عمومی را امری مستثنی دانست و گفت: «البته به غیر از روابط عمومی. می‌دانید که اخبار جعلی زیادی درباره من وجود دارد و می‌دانید که من نمی‌توانم – شما نمی‌توانید – آن‌ها را متقاعد کنید. در روابط عمومی به خودم نمره D می‌دهم.»

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تاکید کرد: «در خود کار ما +A می‌گیریم به همراه دستگاه‌های ونتیلاتور و واکسن که سال‌ها جلوتر از برنامه است.»

به نوشته ای‌بی‌سی نیوز، تاکنون ترامپ و کاخ سفید هیچ اشاره‌ای به ۲۰۰ هزار مرگ ناشی از کرونا نکرده‌اند و درباره برنامه‌ای برای بزرگداشت چنین اتفاق تلخی سخن نگفته‌اند. تنها عملکرد دولت آن بود که ترامپ دستور داد وقتی تعداد قربانیان کرونا در آمریکا به ۱۰۰ هزار نفر رسید پرچم‌های این کشور به صورت نیمه برافراشته درآیند.

تا به امروز آمریکا با بیش از ۷ میلیون و ۴ هزار نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشورهای آلوده قرار دارد و بیش از ۲۰۴ هزار نفر نیز در این کشور بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۹/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...