نسخه چاپی

استیلی: غیبت آقایی بالانس تیمی پرسپولیس را به هم زد/ شكست دادن شارجه كار سختی نیست

عکس خبري -استيلي: غيبت آقايي بالانس تيمي پرسپوليس را به هم زد/ شکست دادن شارجه کار سختي نيست

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شكست دادن شارجه كار سختی نیست و امیدوارم پرسپولیس با انجام یك بازی هوشمندانه به مرحله حذفی صعود كند.

به گزارش نما، حمید استیلی در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و شکست یک بر صفر برابر الدحیل گفت: پرسپولیس این بازی‌ها را خیلی خوب شروع کرد و بازیکنان جدید این تیم هم نمایش خوبی داشتند. کسب دو برد برابر التعاون پرسپولیس را به صدر جدول رساند ولی برابر الدحیل در شرایطی شکست خورد که حریف اصلا موقعیتی نداشت. پرسپولیس می‌توانست در این بازی برنده شود یا حداقل یک مساوی بگیرد ولی روی یک اتفاق به تیم حریف پنالتی داد و بازی را باخت.

وی ادامه داد: تیم در دقایقی از بازی توپ را لو می‌داد و باید این را هم در نظر گرفت که الدحیل از شرایط میزبانی بهره می‌برد. از طرفی بخشش محرومیت بازیکن حریف هم بار روحی و روانی روی بازیکنان پرسپولیس ایجاد کرد که تیم قطری با نفودی که دارد از بازیکن محرومش استفاده کرده است. با این حال پرسپولیس برابر الدحیل نمایش خوبی داشت و مستحق باخت نبود.

استیلی درباره غیبت سعید آقایی در بازی با الدحیل تاکید کرد: پرسپولیس در دو بازی گذشته با وجود بازیکنانی مثل سیامک نعمتی و سعید آقایی شرایط خوبی در سمت راست و چپ داشت اما در این بازی غیبت آقایی تا حدودی بالانس تیمی پرسپولیس را به هم زد. شجاع خلیل‌زاده در کارهای دفاعی فوق‌العاده است ولی در پُست دفاع چپ اگر از بازیکن رونده استفاده شود شرایط قطعا فرق می‌کند. شاید می‌شد از وحید امیری هم در این پُست استفاده کرد ولی یحیی گل‌محمدی از همه ما به تیم نزدیک‌تر است و بهترین تصمیم را می‌گیرد. معمولا تصمیماتی که گل‌محمدی می‌گیرد درست است و باید این را هم در نظر گرفت که دست او خالی بود.

سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به بازی پنجشنبه شب این تیم برابر شارجه امارات اظهار داشت: همه چیز در مورد صعود دست خود پرسپولیس است و با پیروزی در این بازی می‌توان به مرحله بعد صعود کرد. پرسپولیس باید برابر شارجه فکورانه و هوشمندانه بازی کند تا به هدفش برسد و امیدوارم با انجام یک بازی هوشمندانه به مرحله حذفی صعود کند. پرسپولیس با اینکه چند بازیکن را از دست داد و از بازیکنان جدید استفاده می‌کند، اما تاثیر منفی در روند تاکتیکی این تیم ایجاد نشده و این نکته مثبتی است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...